מנור סולומון יעזוב לארסנל? הישראלי הצעיר של שחטאר דונייצק כבר מקושר זמן רב עם האימפריה האנגלית, ועל פי דיווחים באוקראינה נראה שהמאמצים שלה לצרפו עלו שלב.
לפי הפרסומים, התותחנים הגישו הצעה רשמית לאלופת אוקראינה, על סך 20 מיליון אירו, עבור רכישתו של סולומון. בקבוצתו הנוכחית לא מעוניינים לשחררו כעת, ונעשה מאמץ גדול להשאירו. אם אכן יעבור בסכום הזה בסופו של דבר - הוא יהפוך לשחקן הישראלי היקר בכל הזמנים. השיא הנוכחי שייך למונס דאבור (היום כבר בהופנהיים), שנרכש ע"י סביליה מזלצבורג תמורת 15 מיליון יורו.
3 צפייה בגלריה
מנור סולומון
מנור סולומון
מחוזר. סולומון
(צילום: gettyimages)
3 צפייה בגלריה
מנור סולומון כובש
מנור סולומון כובש
מנור סולומון כובש מול ריאל מדריד
(צילום: EPA)
סולומון כבש חמישה שערים ובישל אחד ב-17 משחקים העונה במדי קבוצתו הנוכחית. הוא בלט, כזכור, בשני המשחקים מול ריאל מדריד בליגת האלופות. הוא כבש את השער השלישי של שחטאר בניצחון 2:3 במדריד והוסיף אחד נוסף ב-0:2 מול הבלאנקוס באוקראינה.
לפני שמונה ימים הכינו ב"דיילי מייל" כתבת פרופיל על היהלום הישראלי, שעשוי להגיע לאצטדיון האמירויות בקיץ הקרוב. "סולומון נחשב לסחורה חמה מכמה סיבות: הוא צעיר, מגוון ומלא באנרגיה כשהוא עם הכדור", נכתב. "למרות גילו הצעיר, יש לו ניסיון ברמות הגבוהות, כולל לא מעט הופעות בליגת האלופות, ויכול להביא דינמיות ואיום חדש להתקפה של ארסנל".
3 צפייה בגלריה
ארטטה ושחקני ארסנל חוגגים
ארטטה ושחקני ארסנל חוגגים
גם הוא חושק בסולומון. ארטטה
(צילום: רויטרס)
"אין שום שחקן כמו סולומון בסגל של ארטטה נכון לעכשיו. הוא מתגאה ביכולת הטכנית שלו והכישרון שלו לעבור שחקנים בכדרור. היכולת הטכנית הזו יוצרת איומים ליד שער היריבות".