לברצלונה היה אתמול (שבת) ערב מאכזב בסופו של דבר עם 2:2 ביתי מול ולנסיה, אחרי שכבר הצליחה להשלים מהפך אבל איבדה יתרון בשלב מאוחר. מי שציין בכל זאת אירוע חגיגי היה לאו מסי, שאמנם החמיץ פנדל, אבל הבקיע בהמשך המהלך את שערו ה-643 במדי ברצלונה.
הארגנטינאי השווה בכך את שיאו האגדי של פלה הברזילאי למספר שערים באותו המועדון. אגדת העבר, שעשה זאת במדי סנטוס, מיהר לשלוח למסי ברכות ובין השורות העביר לארגנטינאי גם מסר מעניין. "כל הכבוד על השוואת השיא ההיסטורי. ברכות על הקריירה הנהדרת בברצלונה", פתח.
3 צפייה בגלריה
לאו מסי בפעלה
לאו מסי בפעלה
מסי בפעולה
(צילום: AP)
3 צפייה בגלריה
פלה בפגישה עם אמבאפה
פלה בפגישה עם אמבאפה
פלה
(צילום: AFP)
"כשהלב מוצף באהבה קשה לשנות נתיב, אני מכיר את ההרגשה של ללבוש את אותה החולצה יום יום. כמוך, אני יודע שאין תחושה טובה יותר מאשר מקום שמרגיש כמו הבית. סיפורים כמו שלנו, של לחיות את אותו המועדון במשך כל כך הרבה זמן, ילכו ויהפכו לנדירים בכדורגל. אני מעריך אותך מאוד".
ברצלונה רשמה את משחק הבית השלישי ברציפות שלה תוך שישה ימים וקיוותה לצאת מהרצף מעודדת עם עוד ניצחון 1:2, בדיוק כמו מול סוסיאדד במחזור הקודם, אבל הגנת הטלאים שלה נראתה אבודה, ולנסיה לא הייתה רחוקה מלכבוש שערים נוספים וגם מבחינה התקפית הקטאלנים נראו שבלוניים וחסרי השראה. לא בפעם הראשונה, הם סיפקו משחק של יותר מ-20 בעיטות לשער שלא הספיקו כדי לנצח. לאנטואן גריזמן היה עוד משחק מתסכל, והוא הוחלף בשלב מוקדם יחסית.
3 צפייה בגלריה
גריזמן בפעולה
גריזמן בפעולה
גריזמן. עוד משחק מתסכל
(צילום: רויטרס)
בארסה מדורגת חמישית, שמונה נקודות מתחת לאתלטיקו מדריד אבל עם משחק אחד יותר. לריאל מדריד יש חמש נקודות יותר מהקטאלנים ואותו מספר משחקים. הבלאנקוס יתארחו היום (22:00) אצל אייבאר אחרי שלושה ניצחונות ליגה רצופים במטרה להיצמד לאתלטיקו בפסגה ולהשוות את מספר הנקודות שלה.