מהרגע שנבחר, הנשיא החדש-ישן של ברצלונה ז'ואן לאפורטה עושה הכל כדי להשאיר את לאו מסי. התוכנית שלו שנחשפה בחודש האחרון בתקשורת הספרדית כוללת חוזה לשלוש שנים, תפקיד מקצועי לפרעוש אחרי הפרישה והחתמה של שחקני חיזוק.
המטרה מספר אחת של לאפורטה היא ארלינג הולאנד, חלוצה של דורטמונד, והיום (חמישי) הוא עשה צעד ראשון כדי לעשות זאת. נשיא בארסה נפגש עם סוכנו של החלוץ מינו ראיולה ואביו אלף אינגה הולאנד במטרה לשוחח על עתידו של הכישרון הנורבגי.
2 צפייה בגלריה
ארלינג הולאנד
ארלינג הולאנד
בארסה תעשה הכל כדי לצרף אותו. ארלינג הולאנד
(צילום: רויטרס)
2 צפייה בגלריה
ג'ואן לאפורטה
ג'ואן לאפורטה
התחיל לעבוד. ז'ואן לאפורטה
(צילום: EPA)
על פי הדיווח לאפורטה הצהיר בפני השניים על רצונו לצרף את הולאנד לברצלונה, אך דורטמונד לא צפויה לוותר עליו בקלות. וכנראה שהקטלאנים, שנמצאים במשבר כלכלי קשה, יוכלו לרכוש אותו רק אם ימכרו מספר שחקנים. עוד נטען כי נרשמה אווירה חיובית בין הצדדים וצפויות להתקיים פגישות נוספות.
אביו של החלוץ, אלף אינגה הולאנד, בברצלונה
מספר שעות לאחר מכן הולאנד האב וראיולה כבר הגיעו למדריד ונפגשו עם אנשי ריאל, כך על פי דיווחים. עוד נטען כי השניים ייפגשו עם חמישה מועדונים, ולאחר מכן יחליטו על עתידו של הכוכב העולה. באותו דיווח נכתב שדורטמונד לא תקבל פחות מ-150 מיליון אירו תמורתו.
הולאנד מספק מספרים יוצאי דופן העונה, וב-31 משחקים בכל המסגרות הוא כבש 33 שערים ובישל שמונה נוספים. הוא גם מלך השערים של ליגת האלופות נכון לעכשיו עם עשרה ובשבוע הבא יפגוש יחד עם דורטמונד את מנצ'סטר סיטי למשחק הראשון מבין שניים ברבע הגמר.