לפני כשבוע נודע שרוביניו, מי שהיה פעם הכישרון הכי גדול בעולם וזה שתלו בו תקוות להיות הפלה הבא, החליט לחזור לקבוצה בה גדל, סנטוס, וחתם בה לחמישה חודשים תמורת שכר מינימום (271 דולר לשבוע).
אך ההתקשרות בין הצדדים שרדה בסך הכל שישה ימים, כשהלילה (בין שישי לשבת) הודיעה סנטוס כי היא משחררת את רוביניו, זאת לאור פרשת האונס בה הוא מעורב. השחקן מואשם שאנס, יחד עם עוד חמישה מחבריו, אישה בת 22 במועדון לילה לפני כשבע שנים.
2 צפייה בגלריה
רוביניו
רוביניו
יאבק על חפותו. רוביניו
(צילום: סנטוס)
במשפט שנערך לפני שלוש שנים השחקן נמצא אשם ונשפט לתשע שנים בכלא, אך גזר הדין לא יבוצע עד סיום הדיון בערעור, שצפוי להיערך עוד השנה.
בינתיים, הספונסרים איימו שיפסיקו את התמיכה במועדון וברשת טלוויזיה מקומית אף חשפו הקלטות בהן השתמשו התובעים באיטליה כדי להבטיח את הרשעתו של רוביניו, שם אמר בין היתר: "אני צוחק פשוט כי לא אכפת לי. האישה הזו הייתה שיכורה לחלוטין. היא אפילו לא יודעת מה קרה שם".
2 צפייה בגלריה
מעולם לא מיצה את מלוא הפוטנציאל. רוביניו במדי נבחרת ברזיל
מעולם לא מיצה את מלוא הפוטנציאל. רוביניו במדי נבחרת ברזיל
מעולם לא מיצה את מלוא הפוטנציאל. רוביניו במדי נבחרת ברזיל
(צילום: AFP)
"מועדון הכדורגל סנטוס ורוביניו, בהסכמה משותפת, החליטו לבטל את החוזה שנחתם בין הצדדים כדי שהשחקן יוכל להתרכז בצורה בלעדית בהגנה על חפותו במשפט שמתקיים באיטליה", נכתב בהצהרה ששיחררה סנטוס לתקשורת.
רוביניו בעצמו הוסיף: "עם המון עצב, זה נכון שקיבלתי את ההחלטה, יחד עם סנטוס, לבטל את החוזה שלי במועדון בתקופה הקשה הזו בחיי".