בהיעדר טקס "כדור הזהב", הטקס "גלוב סוקר" שנערך בדובאי מאז 2009 קיבל השנה הרבה יותר תשומת לב. חבר השופטים שכולל בין היתר שמות כמו לואיס פיגו, דקו הפורטוגלי, פאביו קאפלו, מרצ'לו ליפי ואנטוניו קונטה בחר את מצטייני השנה וגם המאה בכדורגל העולמי.
כריסטיאנו רונאלדו נבחר ל"כדורגלן המאה" עד כה (מ-2001 עד 2020), בזכות חמש הזכיות שלו בליגת האלופות וכן הזכייה ביורו 2016 עם פורטוגל. בתואר כדורגלן השנה זכה רוברט לבנדוסקי, חלוץ באיירן מינכן, שהוביל את קבוצתו לזכייה בליגת האלופות, אליפות גרמניה והגביע הגרמני עם 45 שערים. הפולני אף נבחר לכדורגלן השנה של פיפ"א. ריאל מדריד זכתה בתואר "מועדון העשור" לפני ברצלונה, למקום השלישי באופן מעט מוזר הגיעה אל-אהלי המצרית.
2 צפייה בגלריה
לבנדובסקי ורונאלדו
לבנדובסקי ורונאלדו
לבנדובסקי ורונאלדו
(צילום: רויטרס)
2 צפייה בגלריה
כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו
לבנדובסקי
(צילום: רויטרס)
לבנדובסקי אמר אחרי זכייתו: "רוצה להודות למשפחה שלי. חלומות מתגשמים. שיחקתי באצטדיונים הכי גדולים וזכיתי בתארים הכי נחשבים. זכיתי להיות לצד אגדות כמו לאו מסי וכריסטיאנו רונאלדו". רונאלדו אמר: "לשחק באצטדיונים ריקים זה משעמם. אני אוהב שאני נוגע בכדור ומריעים לי או צועקים לי בוז. זה נותן לי הרבה מוטיבציה. בלי קהל, הכדורגל לא שווה כלום".
מאמן השנה הוא האנזי פליק, שהוליך את באיירן לטרבל אבל לא זכה בתואר מאמן השנה של פיפ"א. באיירן מינכן קטפה את תואר "מועדון השנה". למאמן המאה נבחר פפ גווארדיולה. המאמן הקטלוני זכה במהלך הקריירה שלו בשלוש אליפויות ספרד ושתי אליפויות אירופה עם ברצלונה. הוא זכה בשלוש אליפויות גרמניה עם באיירן מינכן ועוד שתי אליפויות אנגליה עם מנצ'סטר סיטי.