האם פריז סן ז'רמן תספיק לסגור עוד היום את העברתו של עוסמאן דמבלה? באלופת צרפת עובדים סביב השעון כדי לסגור את רכישתו של שחקן ההתקפה הצרפתי מברצלונה, שסעיף שחרורו עומד על 50 מיליון דולר, אך החל ממחר (שלישי) - תחילת חודש אוגוסט - הסכום הזה יוכפל, בהתאם לחוזהו.
ברצלונה מערימה קשיים על השלמת העסקה, ומעוניינת להשאיר את דמבלה אצלה. הקטלאנים ניסו להאריך את חוזהו של השחקן, אך קיבלה תשובה שלילית מנציגיו, שעל פי פבריציו רומאנו כבר סגר את תנאיו בפ.ס.ז' לחמש השנים הבאות. יש לציין, שלפני שבוע בסביבתו של דמבלה דרשו תנאים משופרים, אך אז בקבוצה של צ'אבי סירבו.
1 צפייה בגלריה
שחקן ברצלונה עוסמאן דמבלה
שחקן ברצלונה עוסמאן דמבלה
יעבור לבירת צרפת? עוסמאן דמבלה
(Sam Hodde/Getty Images)
המועדון מבירת צרפת נואש להחתים את דמבלה, בעיקר נוכח הנתק עם קיליאן אמבאפה, שלא מעוניין לממש את האופציה שיש לו להאריך את חוזהו בקבוצה, וזו אמורה לפוג היום. בפריז הגישו הצעה לברצלונה, אך לא קיבלו תשובה נכון לרגע זה, ונראה כי אלופת ספרד מנסה למשוך זמן עד שתג המחיר של דמבלה יוכפל, מה שאולי יוריד מהמוטיבציה של פ.ס.ז' להמשיך בניסיונותיה לרכוש את השחקן.
בברצלונה לא אוהבים, בלשון המעטה, את ניסיונותיה של פריז סן ז'רמן "לגנוב" את דמבלה, כאשר נשיא בארסה, ז'ואן לאפורטה זועם על המגעים שבוצעו בין שני הצדדים. בתקשורת הקטלאנית נכתב כי אם בסופו של דבר דמבלה יעבור לצרפת, "ברצלונה תכריז מלחמה על פריז סן ז'רמן", כאשר המאמן צ'אבי כבר אמר כי אין טעם לנסות להפעיל לחץ, מאחר שבסופו של דבר זו החלטה של דמבלה עצמו.
עוסמאן דמבלה משחק בברצלונה משנת 2017, אז נרכש מבורוסיה דורטמונד בסכום המוערך בכ-148 מיליון אירו. ב-127 הופעות ליגה שערך במדי הקבוצה, כבש 27 שערים. בלילה שבין שבת לראשון פתח במדי הקבוצה במשחק ראווה מול היריבה הגדולה ריאל מדריד, שנערך בארה"ב (0:3 לברצלונה), בו כבש את השער הראשון של הקטלאנים.