מחזור שני ברציפות שארסנל שומטת יתרון 0:2 מבטיח, בדרך לתיקו – הפעם בדרבי הלונדוני נגד ווסטהאם. לאחר המחזור ה-31 התותחנים עדיין מוליכים את הפרמיירליג אבל האיום בדמות מנצ'סטר סיטי מוחשי מתמיד, כששתי הקבוצות צפויות להיפגש למשחק עונה בעוד כשבועיים.
אחרי התיקו (2:2) נגד ליברפול והניצחון אמש של מנצס'סטר סיטי (1:3) נגד לסטר סיטי, לארסנל לא הייתה ברירה אלא לחזור היום (ראשון) למסלול הניצחונות. למפגש הגיעו האורחים עם רקורד מאוד מבטיח – שישה ניצחונות ותיקו בשבעת המשחקים האחרונים נגד הפטישים.
5 צפייה בגלריה
בוקאיו סאקה
בוקאיו סאקה
החמצה צורבת. סאקה
(Alex Pantling \ getty images)
הפתיחה הייתה חלומית עם שני גולים בתוך שלוש דקות – גבריאל ז'סוס דחק מקרוב בדקה השביעי, ובדקה העשירית מרטין אודגור הכפיל עם בעיטה מהאוויר לאחר הגבהה מדודה של גבריאל מרטינלי. וזאת גם הייתה תוצאת המחצית.
5 צפייה בגלריה
מרטין אודגור בפעולה
מרטין אודגור בפעולה
גם שער שני של אודגור לא עזר
(Alex Pantling \ getty images)
המחצית השנייה הייתה של המארחת, שצימקה מהנקודה הלבנה (33, סעיד בנרחמה) אחרי הכשלה על לוקאס פאקטה, והשוותה בדקה ה-54, מרגליו של ג'רוד בואן. כל זאת שתי דקות בלבד אחרי החמצה של בוקאיו סאקה מהנקודה הלבנה, שהייתה אמורה "להרוג" את המשחק עבור ארסנל.
נכון למחזור ה-31, ממשיכה ארסנל להוליך את הפרמיירליג ב-4 נקודות, אבל לדולקת אחריה, סיטי, משחק חסר. בעוד שבועיים ייפגשו הקבוצות למשחק עונה, כשכל אחת מהן תלויה לגמרי בעצמה, במאבק על התואר.
נוטינגהאם פורסט - מנצ'סטר יונייטד 2:0 | השדים האדומים (מקום 3, 59 נקודות) שהגיעו למשחק היום אחרי תיקו (2:2) מאכזב בליגה האירופית, נגד סביליה, הצליחו לרשום ניצחון ליגה שלישי ברציפות על חשבון המארחת שלא ניצחה בעשרת המחזורים האחרונים ושקועה מתחת לקו האדום (מקום 18, 27 נקודות). אנתוני (32) כבש את הראשון ובדקה ה-76 סיפק בישול לדייגו דאלוט, שקבע את תוצאת המשחק.
5 צפייה בגלריה
יונייטד
יונייטד
דיוגו דאלוט חוגג
(צילום: AP)

תיקו 0:0 לגלוך וזלצבורג

90 דקות לאוסקר גלוך בתיקו 0:0 הביתי של רד בול זלצבורג נגד לאסק לינץ, במסגרת המחזור ה-25 בליגה האוסטרית. במחזור הבא תצא רד בול למשחק חוץ אצל המדורגת במקום השני, שטרום גארץ, כשבמקרה של הפסד הם עלולים לאבד את המקום בפסגה.

ברצלונה לוקחת את הזמן

תיקו 0:0 מאכזב לברצלונה בקרב הקצוות נגד חטאפה, ששקועה עמוק במאבקי התחתית בלה ליגה, כשהיא רחוקה שלוש נקודות בלבד מהקו האדום. האורחים ראו במשחק הזדמנות פז לפתוח פער של 13 נקודות מריאל מדריד אבל במקום צברו משחק שלישי ברציפות ללא ניצחון.
אחרי 28 מחזורים מוליכה ברצלונה את הטבלה עם 72 נקודות, ריאל (משחק חסר) מדורגת שנייה עם 62 נקודות. השלישית בטבלה אתלטיקו מדריד ניצחה 1:2 את אלמריה והשיגה ניצחון שביעי ברציפות. אנטואן גריזמן כבש צמד לקבוצה של סימאונה (5, 43), בפיסטאו איזן זמנית (37). עוד בספרד: ג'ירונה - אלצ'ה 0:2.
5 צפייה בגלריה
ראפיניה ולבנדובסקי מאוכזבים
ראפיניה ולבנדובסקי מאוכזבים
ראפיניה ולבנדובסקי מאוכזבים
(צילום: ISABEL INFANTES \ reuters)

איטליה: הפסד ליובנטוס

באיטליה, יובנטוס מאבדת גובה במאבק על הכרטיס לאירופה בעונה הבאה. הקבוצה של אלגרי הפסידה הערב 1:0 לסאסואולו משער של גרגואר דפרל (64). כרגע הביאנקונרי במקום השביעי עם 44 נקודות (לאחר ש-15 נקודות הופחתו ממאזנה) כאשר מילאן הרביעית עם 53. רומא של ז'וזה מוריניו ניצחה 0:3 את אודינזה בבית משערים של אדוארדו בווה (37), לורנצו פלגריני (55) ותמי אברהם (91).
5 צפייה בגלריה
לורנצו פלגריני חוגג
לורנצו פלגריני חוגג
לורנצו פלגריני חוגג
(צילום: Andrew Medichini \ AP)
פורסם לראשונה: 18:05, 16.04.23