מנצ'סטר סיטי המשיכה אתמול (שבת) בתקופה הנהדרת שבה היא נמצאת. אלופת אנגליה רשמה את ניצחונה העשירי ברציפות בכל המסגרות, כשגברה 1:3 על לסטר וצימקה את הפער מארסנל המוליכה לשלוש נקודות בלבד.
הקבוצה של פפ גווארדיולה מעמידה ממוצע של יותר מארבעה שערים למשחק בחמשת משחקיה האחרונים, וההתקפה שלה נראית קטלנית מתמיד. מעל כולם, כמובן, עומד ארלינג הולאנד שכבש צמד מול השועלים והעלה את מאזן השערים שלו העונה בפרמייר-ליג ל-32 - ונותרו לו עוד שמונה משחקי ליגה. מדובר בהשוואת שיא השערים באנגליה לעונה בת 38 משחקים.
2 צפייה בגלריה
ארלינג הולאנד
ארלינג הולאנד
ממשיך בעונה החלומית. ארלינג הולאנד
(צילום: Reuters/Lee Smith)
רק אלן שירר כבש יותר (34 - בעונת 1994/95, שבה שוחקו 42 משחקים בליגה) בעוד אנדי קול כבש כמות דומה לזו של הולאנד ב-1993/94, אך בהינתן העובדה שנותרו עוד שמונה משחקים לסיום העונה - נראה יותר מסביר כי הנורבגי ישבור את השיא בתקופת הפרמייר-ליג.
בכל המסגרות כבש הולאנד לא פחות מ-47 שערים, ובאנגליה כבר מפנטזים על שבירת השיא בן 95 השנים של דיקסי דין - שעומד על 60. "ישנה אמרה ישנה לפיה שום דבר לא בטוח בחיים חוץ ממוות ומיסים, אך גם הולאנד הוא בלתי נמנע", כתבו באתר 'סקיי' הבריטי. "המירוץ שלו עכשיו, הוא בעקבות השיא של דיקסי דין".
פפ גווארדיולה החליף את החלוץ המחונן כבר בהפסקה, כדי לשמור אותו לקראת רצף שלושת המשחקים החשובים בשבוע הקרוב - גומלין רבע גמר ליגת האלופות מול באיירן מינכן, חצי גמר הגביע האנגלי מול שפילד יונייטד וכמובן משחק העונה מול ארסנל.
2 צפייה בגלריה
מאמן מנצ'סטר סיטי פפ גווארדיולה
מאמן מנצ'סטר סיטי פפ גווארדיולה
"יש לי ניסיון עם לו"ז צפוף שכולל משחקים חשובים כל שלושה ימים". פפ גווארדיולה
(EPA)
"התחלנו את המשחק כשאנחנו מרוכזים, אבל היינו חייבים לבצע חילופים - ואז האיכות שלנו מעט ירדה", הסביר המאמן הספרדי את הירידה ביכולת של קבוצתו במחצית השנייה. "השגנו שלוש נקודות, ועכשיו אפשר להמשיך הלאה למשחק הבא. יש לי ניסיון עם לו"ז צפוף שכולל משחקים חשובים כל שלושה ימים. כשיש משחק שהוא בשליטה של הצד שלך, אפשר לערוך שינויים".

הסיוט של צ'לסי לא נגמר

עונת הבלהות של צ'לסי נמשכה אתמול עם הפסד 2:1 לברייטון בבית, במשחק שבו התוצאה משקרת לטובת הבלוז. פנרנק למפארד הפסיד בכל שלושת משחקיו מאז חזר לקווים של הקבוצה שבה הפך לאגדה, וצ'לסי נמצאת במקום ה-11 בפרמייר-ליג. אם תסיים כך את העונה, היא תהיה הגרועה ביותר שלה מאז 1995/96.
"אנחנו חייבים להתאים את עצמנו במהירות, אני והשחקנים, כי זו לא הופעה של צ'לסי", אמר למפארד, שיאמן את הקבוצה רק סיום העונה. "אני במועדון תשעה ימים ואני לא אוהב את מה שראיתי". צ'לסי תארח ביום שלישי את ריאל מדריד ברבע גמר ליגת האלופות ותנסה למחוק פיגור 2:0 מהמשחק הראשון.