בפעם המי יודע כמה, הארי מגווייר מוצא את עצמו מתמודד עם ביקורות מצד התקשורת האנגלית ואוהדי הקבוצה בה הוא משחק, כשהפעם מדובר באוהדי הנבחרת האנגלית. הבלם, שאיבד את מקומו במנצ'סטר יונייטד, ממשיך לקבל את אמונו של מאמן נבחרת שלושת האריות גארת' סאות'גייט, למרות שברחבי הממלכה קוטלים את השחקן על הופעתו מול אוקראינה בשבת (1:1) ועל השער העצמי שכבש שלשום (שלישי) במשחק הראווה נגד סקוטלנד (1:3).
"אני יכול להתמודד עם הלחץ", אמר מגווייר בריאיון לתקשורת האנגלית. "עברתי הרבה בשנים האחרונות, הייתי קפטן של מנצ'סטר יונייטד במשך ארבע שנים. קיבלתי הרבה אחריות, ועם זה מגיעים גם דברים רעים, לצד הטובים. לא אגיד שאני רגיל לכך, אבל אני יכול להתמודד עם זה. זה מוריד את הלחץ מחבריי לקבוצה ושם אותו עליי. זה גורם להם לשחק יותר טוב".
1 צפייה בגלריה
בלם נבחרת אנגליה הארי מגווייר
בלם נבחרת אנגליה הארי מגווייר
בלם נבחרת אנגליה הארי מגווייר
( REUTERS/Carl Recine)
על הלעג שספג מאוהדי סקוטלנד לאחר השער העצמי שכבש: "אלו בסך הכל הקנטות מצד קהל סקוטי עויין. נתנו להם גול במתנה וידענו שבמחצית השנייה הם יקשו עלינו. את הרוב אני ספגתי, אבל אין לי בעיה עם זה - אין לכם מה לדאוג לגביי". לצד זאת, מגווייר קיבל אהדה מהקהל האנגלי שהגיע ליציעי האמפדן פארק: "הם יודעים להעריך את מה שנתתי לנבחרת במהלך 59 ההופעות שלי".
בנוסף, התייחס הבלם לכך שאיבד את מקומו במנצ'סטר יונייטד, לאחר שבקיץ היה על סף מעבר לווסטהאם: "אני מעוניין לשחק. ארבעת השבועות הראשונים של העונה היו קשים מבחינתי, בגלל שהמאמן לא בחר לשחק איתי אבל יש עוד הרבה משחקים בדרך ואני בטוח שייצא לי לשחק הרבה".
כאמור, מאמנו של מגווייר בנבחרת אנגליה, גארת' סאות'גייט, עמד לצדו של השחקן ויצא נגד הביקורות נגדו: "זו פשוט בדיחה. מילא הלעג שמגיע מצד האוהדים הסקוטים, הם היריבים שלנו, אבל מה שהכי עצוב מבחינתי - שהרבה מהיחס הרע הזה כלפיו מגיע מאנשים מהמדינה שלו".