הרשת געשה אתמול (שני) לאחר התיעוד של ניימאר ממסיבת יום הולדתו של כדורגלן העבר הברזילאי רומאריו, בו נראה סובל מעודף משקל רציני ועם פנים מלאות במיוחד. התמונות הללו הפכו לוויראליות וגררו המון תגובות נלעגות לכוכב, שהיום החליט להגיב בסרטון שהעלה לסטורי בחשבון האינסטגרם שלו.
"משקל עודף? כן, אבל שמן? לא נראה לי", אמר ניימאר. "הנה, קחו את זה. שכל ההייטרים יקפצו. תתמודדו או שתשתגעו". הכדורגלן גם חשף את הבטנו השטוחה במהלך הסרטון, ולקינוח הוסיף אצבע משולשת.
1 צפייה בגלריה
ניימאר
ניימאר
"שמן? לא נראה לי?". ניימאר
(צילום: Pedro Vilela/Getty Images)
התגובה הזועמת של ניימאר הגיעה, כאמור, לאחר שורה של הערות מרושעות שנכתבו עליו ברשת. בין השאר נכתב: "ניימאר היה הטעות הכי גדולה בכדורגל הברזילאי. הוא שיחק כדורגל כ-5 שנים, אבל לאחר שהתפרסם הוא הפסיק לשחק. הוא כל הזמן נופל, מתעוררות סביבו אינספור רכילויות, הוא לא מתאמן והגוף שלו שבור כל הזמן. אבל יש לך את התהילה ואת הכסף, לא?".
צייצן אחר הביע תקווה שאולי מדובר בזיוף או במחזה מתעתע: "אין סיכוי שזה אמיתי, זה בטח קשור רק למעיל שהוא לובש".
כזכור, בחודש אוקטובר האחרון, במהלך משחק של הנבחרת הברזילאית נגד אורוגוואי, קרע השחקן את הרצועה הצולבת, וירד מהמגרש על האלונקה כשהוא דומע. לפני מספר שבועות הוא דיבר על כך שהוא לא מתכוון לחזור לכר הדשא לפני ספטמבר 2024, כך שהוא יחמיץ כמובן את שארית העונה וגם את הקופה אמריקה.
במהלך הקיץ עזב ניימאר את פ.ס.ז' תמורת 90 מיליון אירו לטובת הכסף הגדול של אל-הילאל הסעודית. ליתר דיוק, עבור חוזה בסך 260 מיליון אירו. רק שהכוכב הברזילאי הספיק לרשום חמש הופעות בלבד עבור קבוצתו החדשה, ומעשית כבר מושבת קרוב לארבעה חודשים.