מחזורי הליגות ברחבי אירופה נמשכו הערב (ראשון). באנגליה, המוליכה ארסנל נעצרה לאחר שמונה ניצחונות רצופים ונפרדה ב-1:1 מסאות'המפטון. לסטר סופרת ניצחון שני רצוף ושלישי בסך הכול העונה כשהביסה בחוץ 0:4 את וולבס, שנותרה במקום הלפני אחרון. אסטון וילה הגיבה היטב לאחר הפיטורים של סטיבן ג'רארד והביסה 0:4 את ברנטפורד.
הפתעה גדולה נרשמה בליגה הגרמנית, כאשר המוליכה אוניון ברלין, שניצחה את חמשת משחקיה האחרונים בכל המסגרות והרשימה בניצחון על דורטמונד בשבוע שעבר - הפסידה לנועלת הטבלה בוכום. באיטליה, אודינזה מאבדת גובה והפסידה בביתה.
5 צפייה בגלריה
שחקן ארסנל גבריאל ז'סוס
שחקן ארסנל גבריאל ז'סוס
הרצף של ארסנל נקטע. גבריאל ז'סוס
(רויטרס)

אנגליה

סאות'המפטון - ארסנל 1:1 התותחנים לא מנצחים לראשונה לאחר שמונה משחקים בכל המסגרות, וכעת הפער בפסגה ממנצ'סטר סיטי שבמקום השני עומד על שתי נקודות בלבד. זה התחיל טוב מבחינת המוליכה, כאשר גרניט ג'אקה כבש בדקה ה-11 והעלה אותה ליתרון. המארחת, שהייתה רחוקה שתי נקודות מהקו האדום ערב המחזור לא נבהלה והצליחה להשוות בדקה ה-65 מרגליי סטיואר ארמסטרונג הסקוטי. אף קבוצה לא הצליחה לכבוש בזמן שנותר, ובסיום חלוקת נקודות באצטדיון סיינט מארי.
אסטון וילה - ברנטפורד 0:4 לאחר פיטוריו של סטיבן ג'רארד בשבוע שעבר, עלתה המארחת בטירוף והוליכה 0:3 כבר כעבור 14 דקות. אררון דאנקס, מאמנה הזמני של וילה, לא יכול היה לחלום על תצוגה טובה מזו. לאון ביילי כבש ראשון כבר בדקה ה-2, והוסיף בישול בדקה ה-7 לדני אינגס. האחרון השלים צמד שבע דקות לאחר מכן, כאשר אולי ווטקינס חתם את החגיגה (59). ניצחון שלישי העונה לאסטון וילה, שטיפסה למקום ה-14.
טוטנהאם - ניוקאסל 2:1
התרנגולים עם הפסד שני ברציפות ושלישי בסך הכול העונה. קאלום ווילסון (31) ומיגל אלמירון (40) כבשו לזכות המג'פייז, הארי קיין רק צימק בדקה ה-54. ניוקאסל עם ניצחון חוץ ענק עולה אל המקום הרביעי עם 21 נקודות, רק שתיים פחות מהקבוצה של אנטוניו קונטה.
תוצאות נוספות: וולבס - לסטר 4:0 לידס - פולהאם 3:2
5 צפייה בגלריה
שחקן הרטה ברלין ג'ורדן סיבאצ'ו עם ראני חדירה, דיוגו לייטה
שחקן הרטה ברלין ג'ורדן סיבאצ'ו עם ראני חדירה, דיוגו לייטה
שחקני הרטה ברלין בשוק
(AFP)

גרמניה

בוכום - הרטה ברלין 1:2 הפתעה גדולה מאוד נרשמה הערב בוונוביה רורשטדיון, כאשר נועלת הטבלה והעולה החדשה קטעה למוליכת הטבלה את רצף חמשת הניצחונות שלה בכל המסגרות והנחילה לה הפסד מפתיע. יותר חשוב מבחינת בוכום, הניצחון הזה חילץ אותה מהמקום האחרון והוריד לשם את שאלקה. מבחינת הקבוצה מהבירה, היא חטפה סטירה מצלצלת לאחר שנראה שלא ירדה לקרקע בעקבות הניצחון המרשים על דורטמונד בשבוע שעבר.
פיליפ הופטמן העלה את המארחת ליתרון שתי דקות לפני הירידה להפסקה. גריט הולטמן הכפיל עבור בוכום בדקה ה-71. האורחת קיבלה הזדמנות לחזור למשחק בדקה ה-78, כשהשופט פסק לזכותה על פנדל, אך מילוש פאנטוביץ' החמיץ מהנקודה. הסרבי הצליח בסופו של דבר לכבוש שלוש דקות בתוך תוספת הזמן, אך זה היה מעט מידי ומאוחר מידי. אוניון אמנם נותרה בפסגת הבונדסליגה, אך הפער מהאלופה באיירן מינכן שבמקום השני נותר נקודה אחת בלבד.
5 צפייה בגלריה
שחקן אודינזה יאקה ביול
שחקן אודינזה יאקה ביול
אודינזה מאבדת גובה. יאקה ביול
(EPA)

איטליה

רומא - נאפולי 1:0
הקבוצה הלוהטת ביותר באירופה עם ניצחון מספר 11 ברציפות בכל המסגרות. ויקטור אוסימן שוב כבש, הפעם בדקה ה-81 אחרי בישול של מתאו פוליטאנו וסידר לקבוצה של לוצ'יאנו ספאלטי פער של שלוש נקודות בפסגה ממילאן השנייה.
5 צפייה בגלריה
ויקטור אוסימן שחקן נאפולי
ויקטור אוסימן שחקן נאפולי
נאפולי עם ניצחון 11 ברציפות בכל המסגרות. אוסימן
(צילום: רויטרס)
אטאלנטה - לאציו 2:0
ניצחון חוץ גדול לרומאים, שעלו באופן זמני אל המקום השלישי על חשבון הקבוצה מברגמו. מתיאה זקאניי כבש את הראשון בדקה העשירית אחרי בישול של פדרו ופליפה אנדרסון הוסיף עוד אחד בדקה ה-52.
5 צפייה בגלריה
פליפה אנדרסון שחקן לאציו חוגג עם חבריו
פליפה אנדרסון שחקן לאציו חוגג עם חבריו
ניצחון חוץ גדול. פליפה אנדרסון חוגג עם חבריו
(צילום: EPA)
אודינזה - טורינו 2:1 המארחת שעד לא מזמן עמדה על רצף של שישה ניצחונות, סופרת כבר ארבעה משחקים בכל המסגרות ללא ניצחון ושני הפסדים רצופים, כולל את ההדחה המפתיעה מהגביע בידי מונזה. מבחינת טורינו מדובר בניצחון חשוב שהרחיק אותה מהתחתית. אולה עיינה הניגרי העלה את האורחת ליתרון לאחר 14 דקות, אך ג'רארד דאולפאו השווה (26). פייטרו פלגרי החזיר את היתרון לאורחת (69), שהפעם שמרה עליו עד הסיום.
תוצאה נוספת: בולוניה - לצ'ה 0:2
פורסם לראשונה: 18:34, 23.10.22