המפגש הראשון מאז 2018 בין כריסטיאנו רונאלדו ללאו מסי היה אתמול (שלישי) שייך כולו לפנומן הפורטוגלי. כוכב יובנטוס כבש פעמיים וסידר ליובנטוס לא רק ניצחון 0:3 בקאמפ נואו, אלא גם את המקום הראשון בבית המוקדם על חשבון בארסה.
רונאלדו יכול להתהדר בעוד כמה ציוני דרך בקריירה המדהימה שלו. אתמול הגיע הסופרסטאר של יובה ל-650 שערים בקריירה (בקבוצות בלבד, לא בנבחרת), 14 מתוכם היו בקאמפ נואו - שהפך לאצטדיון החוץ בו הוא כבש הכי הרבה. על הדרך גם הפך לשחקן הראשון בהיסטוריה של ליגת האלופות שכובש שני פנדלים במשחק חוץ מול ברצלונה.
3 צפייה בגלריה
כריסטיאנו רונאלדו ולאו מסי
כריסטיאנו רונאלדו ולאו מסי
במעמד צד אחד. רונאלדו מול מסי, אתמול בקאמפ נואו
(צילום: gettyimages)
3 צפייה בגלריה
כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו
בכושר שיא. רונאלדו חוגג מול בארסה
(צילום: EPA)
3 צפייה בגלריה
מסי ורונאלדו
מסי ורונאלדו
מסתבר שהם תמיד היו חברים טובים
(צילום: רויטרס)
בסיום התייחס רונאלדו למפגש עם מסי: "תמיד היו לי יחסים תקינים איתו. היינו יחד אולי ב-13,12 או 14 טקסים ביחד. מעולם לא ראיתי בו יריב. הוא תמיד מנסה לעשות את הטוב ביותר עבור הקבוצה שלו וכך גם אני. אנחנו מסתדרים טוב מאוד".
כריסטיאנו המשיך: "כולם יודעים שבכדורגל, בעיקר אצל התקשורת, מחפשים את היריבות, אבל אני באמת שתמיד הסתדרתי איתו. ברצלונה עוברת תקופה קשה, אבל זו עדיין ברצלונה".
רונאלדו משתף בתחושותיו
על הניצחון הענק בקאמפ נואו, התייחס רונאלדו כשאמר: "את האמת, אני מאושר. ידענו שלסיים במקום הראשון זו משימה כמעט בלתי אפשרית. המפתח היה לכבוש שערים מהירים ולהיכנס טוב למשחק - וזה מה שעשינו. אני תמיד מאמין שאפשר להשיג הכל".
אחרי המשחק פרסם רונאלדו באינסטגרם תמונה מחדר ההלבשה הצוהל של יובנטוס וכתב: "תמיד נהדר לחזור לספרד ולקטלוניה. תמיד קשה לשחק בקאמפ נואו מול אחת הקבוצות הטובות שפגשתי אי פעם. היום היינו צוות של אלופים! משפחה אמיתית, חזקה ומאוחדת! כשמשחקים ככה, אין לנו ממה לחשוש עד סוף העונה".
ואי אפשר בלי דיון על מי השחקן הטוב ביותר בהיסטוריה. ברצלונה, כזכור, עקצה אחרי המשחק מול יובה בטורינו בסוף אוקטובר, כשצייצה (בתוספת תיוג): "שמחים שראיתם את ה-GOAT במגרש שלכם". כעת, יובה החזירה עקיצה משלה כשצייצה: "עמדנו במילה והבאנו אותו" - לצד תמונה של רונאלדו.
הציוץ של בארסה מאוקטובר
והעקיצה של יובנטוס
רונאלדו, למי שמתעניין, שיפר מעט את המאזן שלו במשחקים ראש בראש מול מסי. הארגנטינאי עדיין מוביל 11:16 בניצחונות, אבל הפער בפן האישי צומק: הפורטוגלי כבש 21 שערים מול בארסה של מסי, בעוד לפרעוש יש 22 שערים מול הקבוצות של כריסטיאנו.
והיה עוד כוכב אתמול בשורות יובנטוס - השוער ג'יג'י בופון, שסיים את הערב עם 7 עצירות מניסיונות בעיטה לשער של מסי. אף שחקן לא בעט כל כך הרבה פעמים למסגרת בלי להצליח לכבוש מאז 2003/04 ואולי בשל ההישג הזה - השניים גם החליפו חולצה בסיום על כר הדשא. בחשבון הטוויטר שלו, צייץ בופון בן ה-42: "להיות ראשון זה לא נושא משני".
הציוץ של בופון
פורסם לראשונה: 05:53, 09.12.20