באנגליה ממשיכים לעסוק בהרחבה במנור סולומון. עתידו של הקשר הישראלי, שנמצא בכושר נפלא בתקופה האחרונה עם ארבעה שערים רצופים (שלושה בליגה + אחד בגביע האנגלי), מעורר לא מעט סקרנות בתקשורת המקומית, כאשר מספר קבוצות גדולות כבר הביעו עניין בשחקן.
היום (שישי) התראיין מאמן פולהאם מרקו סילבה, ונשאל בין השאר על עתידו סולומון: "זה היה תהליך ארוך לגרום לו לחתום אצלינו. הוא היה אחד היעדים הראשונים שלי. הם אצלינו בהשאלה עד תום העונה, ועכשיו נצטרך לנצל את הרגע הנכון כדי לשבת איתו ואז נראה מה תהיה ההחלטה שלו".
1 צפייה בגלריה
מנור סולומון
מנור סולומון
זכה למחמאות ממאמנו. מנור סולומון
(צילום: AP)
סילבה התייחס גם לעובדה שסולומון בינתיים מתחיל את רוב המשחקים על הספסל: "הוא שחקן מאוד משמעותי מבחינתו, אבל ככה גם וויליאן ובובי ריד, ויש גם את דניאל ג'יימס והארי ווילסון שמחכים להזדמנות. הוא שחקן חשוב, אבל בינתיים וויליאן וריד עושים את העבודה באופן מושלם".
כאמור, מנור סולומון מעורר הרבה עניין באנגליה, וגם מחוץ לה. היום פורסם באתר "FICHAJES" כי הקשר הישראלי נמצא על הכוונת של ברצלונה. בדיווח נכתב כי הקבוצה של צ'אבי "יודעת שמצפה לה תחרות קשה על סולומון בעקבות ההתעניינות שמגלות גם קבוצות הפרמייר-ליג". יש לציין כי רק בשבוע האחרון דווח שמלבד פולהאם (אשר רוצה לרכוש את השחקן שמושאל משחטאר דונייצק), גם ארסנל וטוטנהאם הביעו עניין ביהלום הישראלי.
פולהאם נמצאת בעונה טובה מאוד, ובכושר נהדר בתקופה האחרונה. הקוטג'רס ניצחו בארבעה מחמשת משחקיהם האחרונים, כאשר הניצחון האחרון היה על לידס בגביע האנגלי - שהעלה אותם לרבע הגמר של המפעל. ביום שני הקרוב תתארח הקבוצה של מרקו סילבה אצל ברנטפורד במסגרת המחזור ה-26 בפרמייר-ליג.