גם בלי לאו מסי וניימאר, פריז סן ז'רמן נראתה אמש (שישי) נוצצת בהתקפה בניצחון 2:4 על ברסט בחוץ במחזור השלישי בליגה הצרפתית, אבל הנושא שהעסיק את מאוריציו פוצ'טינו וגם את התקשורת במדינה הוא בעיקר משחק ההגנה של סגנית האלופה.
פריז ספגה שני שערים שלא הייתה צריכה לקבל, ואין ספק שההגנה שלה עדיין רעועה. אסור לשכוח שסרחיו ראמוס עדיין פצוע ולא שיחק משחק אחד במדי קבוצתו החדשה, וגם ג'יג'י דונארומה מחכה לעמוד לראשונה בשער הצרפתי.
2 צפייה בגלריה
ג'יג'י דונארומה, קיילו נבאס
ג'יג'י דונארומה, קיילו נבאס
דונארומה ונבאס. שני שוערים מצוינים
(צילום: EPA)
בסוגיה הזאת, יהיה מעניין מאוד לראות מה יבחר לעשות פוצ'טינו, כאשר עד כה רק קיילור נבאס היה זה ששיחק, כשאתמול לראשונה שניהם היו בסגל והאיטלקי, אלוף היורו ומצטיין הטורניר למי ששכח, ישב 90 דקות על הספסל.
"זאת החלטה שאנחנו צריכים לקחת בדיוק כמו כל החלטה בנוגע לסגל העמוק שלנו שכולל 28-27 שחקנים", אמר המאמן הארגנטיני בנוגע לאיזה שוער יפתח בעתיד. "יש רק אפודת שוער ראשון אחת, ולפני כל משחק נצטרך לקבל החלטה מי מהם פותח".
2 צפייה בגלריה
מאוריצ'יו פוצ'טינו
מאוריצ'יו פוצ'טינו
פוצ'טינו. כאב ראש חיובי
(צילום: EPA)
על המשחק עצמו, אמר המאמן: "היינו צריכים להיות יותר החלטיים מול השער, החמצנו הרבה. היה משחק פתוח מאוד עם הרבה התקפות מעבר, וזה פגע בנו. בסוף השגנו שלוש נקודות חשובות, ואני שמח על הניצחון מול קבוצה טובה".
פוצ'טינו גם דיבר על ספיגת השערים של קבוצתו: "קודם כל הכי חשוב לי לנצח. אבל אם אני צריך לבחור, אני מעדיף לא לספוג שערים. אנחנו רק בתחילת העונה וזה קשה לכל קבוצה".
למרות ההחתמות המרשימות, בין השאר של מסי, פוצ'טינו יודע שפריז צריכה עדיין את הזמן שלה: "יש לנו בהחלט שמות נוצצים, אבל צריך לחבר את כולם יחד ולהביא אותם למצב שהם לטובת הקבוצה. בנינו קבוצה חזקה כדי לעמוד בכל המטרות".