האם ליברפול בדרך לעידן חדש? באנגליה דיווחו היום (שני) כי חברת FSG (Fenway Sports Group) שמחזיקה בבעלות על הקבוצה הודיעה כי המייטי רדס עומדים למכירה. יש לציין כי עדיין לא הוחלט למכור את הקבוצה, אך בחברה מוכנים להקשיב להצעות.
ב-FSG, שמנהלת בין השאר את ליגת הבייסבול האמריקאית, בוסטון רד סוקס וגם הפרמייר-ליג עצמה כבר בחנו הצעות בעבר בנוגע למכירה, אך החליטו לסרב. הפעם הודיעו כי הם פתוחים להצעות.
1 צפייה בגלריה
שחקני ליברפול חוגגים
שחקני ליברפול חוגגים
בדרך לעידן חדש? שחקני ליברפול
(Getty Images)
"לאחרונה ראינו מספר שינויים בנוגע לבעלויות על קבוצות בפרמייר-ליג", נכתב בהצהרה מטעם FSG. "אנו נשאלים כל הזמן בנוגע לבעלות על ליברפול. סירבנו לכל הבקשות עד כה, כעת נבחן את האפשרות של בעלים חדשים, רק אם זה יהיה לטובת המועדון". עוד הוסיפו כי "FSG מחוייבת במאה אחוזים להצלחתה של ליברפול, גם על המגרש וגם מחוצה לו".
חברת FSG רכשה את הבעלות על ליברפול ב-2010 מג'ורג' גילט ג'וניור וטום היקס. באנפילד, הושקעו מאות מיליוני ליש"ט על מנת לשדרג את האצטדיון הביתי של הקבוצה. ברמת ההישגים, הקבוצה זכתה באליפות אירופה תחת יורגן קלופ, והשיבה את אליפות אנגליה ב-2019/20 לאחר 30 שנה שלא הצליחה לעשות זאת. בנוסף זכתה בגביע, גביע הליגה ומגן הקהילה.