ארבעה ימים לאחר שזכתה בגביע הליגות וחגגה את התואר הראשון בתולדותיה, עלתה הלילה (בין רביעי לחמישי) אינטר מיאמי לגמר הגביע האמריקאי לאחר דרמה גדולה. הוורודים היו כבר בבור עמוק, כשפיגרו 2:0, אך מי אם לא לאו מסי חילץ אותם עם שני בישולים שסידרו להם 2:2 בתום 90 דקות ו-3:3 אחרי הארכה. בסופו של דבר, מיאמי השלימה 4:5 בפנדלים ותקווה להניף גביע נוסף.
כאמור, המשחק התחיל בצורה לא טובה מבחינת מיאמי, שנקלעה לפיגור בדקה ה-18 משער של לוצ'יאנו אקוסטה, בן ארצו של מסי. בדקה ה-53 סינסינטי הכפילה את יתרונה משער של ברנדון ואסקס, וזה החל לראות רע מבחינת מסי וחבריו. עם זאת, מחזיקת גביע הליגות הטרייה חזרה לעניינים בדקה ה-68, כאשר הפרעוש הגביה כדור חופשי שמצא את ראשו של לאונרדו קמפניה - שצימק בנגיחה ל-2:1.
1 צפייה בגלריה
שחקן אינטר מיאמי לאו מסי
שחקן אינטר מיאמי לאו מסי
הוביל את אינטר מיאמי לעוד גמר. לאו מסי
(ANDY LYONS/AFP)
המשחק הלך והתקדם, וכך גבר גם תסכולה של מיאמי, שלא הצליחה להשיג את שער השוויון. תוספת הזמן של 8 הדקות כבר עמדה להסתיים, ואז הגיע מסי. שוב. הכוכב הארגנטינאי הקפיץ כדור מושלם, שוב לראשו של קמפנייה - שנגח פנימה פעם נוספת, קבע 2:2 דרמטי ושלח את המשחק להארכה. בדקה ה-93 ג'וזף מרטינס קבע מהפך והעלה את האורחת ליתרון, אך יויה קובו השווה עבור סינסינטי בדקה ה-114, וכמו בגמר גביע הליגות - המשחק נגרר לדו-קרב פנדלים.
כל ארבעת הבועטים הראשונים של שתי הקבוצות הצליחו לדייק מהנקודה הלבנה (מסי היה הבועט הראשון של מיאמי כמובן), אך ניק האגלונד החמיץ את הבעיטה החמישית של סינסינטי. בנג'מין קרמאצ'י בן ה-18, שנכנס בפתיחת ההארכה במקום כובש הצמד קמפניה, הצליח לעמוד בלחץ הרב, כבש את הפנדל המכריע - ואינטר מיאמי תתמודד בגמר הגביע מול יוסטון דינמו בעוד חודש.
בעוד שלושה ימים אגב, יערוך מסי את הופעת הבכורה שלו ב-MLS, שתחזור מהפגרה. המשחק הראשון של הפרעוש יהיה בחוץ מול ניו יורק רד-בולס. אינטר מיאמי מדורגת במקום האחרון בקונפרנס המזרחי, עם חמישה ניצחונות בלבד מ-22 משחקים.