פחות משבוע אחרי ההפסד לאינטר ברבע גמר הגביע האיטלקי, מילאן יצאה לדרך חדשה ושמרה הערב (שבת) על המקום הראשון בסרייה א'. החבורה של סטפנו פיולי השיגה 1:2 בחוץ על בולוניה, במשחק במסגרת המחזור ה-20.
זלאטן איברהימוביץ' שם את העימות המתוקשר עם רומלו לוקאקו בצד, אבל החמיץ מהנקודה הלבנה. מיצ'ל דייקס הכשיל ברחבה בדקה ה-26 את רפאל ליאו, השבדי ניגש לבעוט, אבל סחט הדיפה מלוקאש סקורופלסקי. אנטה רביץ', לשמחת זלאטן והחברים, בעט את הריבאונד פנימה.
3 צפייה בגלריה
רביץ' כובש אחרי ההחמצה של זלאטן
רביץ' כובש אחרי ההחמצה של זלאטן
רביץ' כובש אחרי ההחמצה של זלאטן
(צילום: AFP)
3 צפייה בגלריה
רביץ' חוגג
רביץ' חוגג
עשו את העבודה. רביץ' והחברים חוגגים
(צילום: AFP)
בדקה ה-54 מילאן זכתה לעוד פנדל. אדאמה סומאורו נגע בידו ברחבה, זלאטן הפעם לא ניגש לבעוט ופרנק קסייה עשה את העבודה מהנקודה הלבנה. דקה לאחר מכן מאמן בולוניה, סינישה מיכאילוביץ', הורחק לאחר עימות עם שופט המשחק. בדקה ה-82 אנדראה פולי הצליח לצמק ל-2:1.
האלופה יובנטוס עלתה אחריה ותחת גשם שוטף גברה 0:2 על סמפדוריה. כריסטיאנו רונאלדו שוב לא כבש, משחק ליגה שלישי ברציפות, אבל לאנדראה פירלו לא אכפת כשיש אחרים שעושים את העבודה.
אלבארו מוראטה בישל את הראשון לפדריקו קייזה (20), ארון ראמזי חתם בתוספת הזמן. בכך שמרה יובה על פער של שבע נקודות (ומשחק חסר) מהפסגה, כשבמחזור הבא תארח את רומא, שצמודה אליה בטבלה.
אינטר ראתה את היריבות הגדולות מנצחות - וגם עשתה את העבודה עם 0:4 קליל על בנוונטו בסן סירו. אינטר החזירה את ההפרש ממילאן לשתיים בלבד.
הנראזורי עלו ליתרון שבע דקות מהפתיחה, לאחר שער עצמי של ריקרדו אימפרוטה. לאוטרו מרטינס הכפיל בדקה ה-57 כשכבש את שערו העשירי העונה, ובישל לרומלו לוקאקו את השלישי (67). החלוץ הבלגי השלים צמד בדקה ה-78 ועלה ל-14 שערי ליגה, שני רק לרונאלדו (15) בטבלת הכובשים.
3 צפייה בגלריה
רומלו לוקאקו חוגג
רומלו לוקאקו חוגג
רומלו לוקאקו חוגג
(צילום: רויטרס)
פורסם לראשונה: 17:55, 30.01.21