בעוד יממה (חמישי, 22:00) תארח טוטנהאם את מכבי חיפה בשלב הפלייאוף של הליגה האירופית ואתמול כבר סימנה 'וי' בחזרה הגנרלית - ניצחון 4:5 על צ'לסי בשמינית גמר גביע הליגה (אחרי 1:1 בתום 90 דקות).
המשחק הזה עלה לראש הכותרות באנגליה ולא רק בגלל האירועים על כר הדשא. רבע שעה לסיום הזמן החוקי, כשטוטנהאם עוד פיגרה 1:0, נראה קשר טוטנהאם אריק דייר נותן ספרינט לכיוון המנהרה. בתחילה צוות השידור חשב שמדובר בחילוף, אבל אז החל ז'וזה מוריניו לרוץ בעקבותיו.
2 צפייה בגלריה
אריק דייר
אריק דייר
דייר, כשכבר סיים להתפנות
(צילום: רויטרס)
View this post on Instagram

The real M.O.M

A post shared by Eric Dier (@ericdier15) on

הפוסט של אריק דייר
גם מוריניו לקח את זה בסוף בצחוק
מסתבר שדייר סבל מהתכווצויות בבטן ופשוט היה חייב להתפנות ומיהר לשירותים. ולמה מוריניו רץ גם כן? "רציתי להלחיץ אותו שיסיים מהר", סיפר מנג'ר התרנגולים בסיום המשחק. דייר עצמו נשאל על התקרית וענה: "מוריניו לא היה שמח, אבל באמת שלא היה משהו שיכולתי לעשות בנדון. הטבע קרא לי. שמעתי שכמעט וספגנו שער בזמן הזה, אבל לשמחתי זה לא קרה".
מדהים, אבל דייר זכה בסיום בתואר איש המשחק, ולא בגלל ההתפנות המהירה שלו. מה שכן, הקשר ידע לצחוק על זה וצילם את הפרס שקיבל לצד נייר טואלט בשירותים והעלה לחשבון האינסטגרם שלו עם הכיתוב: "איש המשחק האמיתי".
2 צפייה בגלריה
ז'וזה מוריניו
ז'וזה מוריניו
סלח לדייר. מוריניו
(צילום: AFP)
מוריניו לא התעצבן בסיום על השחקן, אלא על ההתאחדות האנגלית שקבעה את המשחק יומיים אחרי ה-1:1 מול ניוקאסל בפרמייר-ליג ו-48 שעות לפני המפגש מול מכבי חיפה בליגה האירופית: "זה פשע. אולי לרשויות לא אכפת מהשחקנים, לי כן אכפת. שחקנים לא יכולים לשחק בקצב הזה שני משחקים תוך 48 שעות".
אגב, זו לא הפעם הראשונה שדייר עולה לכותרות על תקרית שלא קשורה לכדורגל. במרץ האחרון עלה הקשר ליציע והתעמת עם אוהד טוטנהאם, שקילל את אחיו. בעקבות כך ספג השעייה לארבעה משחקים וקנס של 40 אלף ליש"ט.