צרפת ספגה אמש (רביעי) 2:0 ביתי ומפתיע במיוחד מול פינלנד במשחק ידידות. אנטואן גריזמן, שעלה הפעם מהספסל ולא הצליח להביא לשינוי, ניסה להסביר בסיום מה לא עבד עבור אלופת העולם: "מרקוס תוראם הגיע לשניים או שלושה מצבים טובים. אם הוא היה מבקיע אותם, הכל היה נראה אחרת".
חלוץ ברצלונה הוסיף: "פינלנד גם הציגה משחק מאורגן בהגנה והתקשינו לסכן אותם. נלמד מהטעויות שלנו והפנים כבר לקראת המשחק בשבת מול פורטוגל".
2 צפייה בגלריה
אנטואן גריזמן
אנטואן גריזמן
אנטואן גריזמן מאוכזב
(צילום: AFP)
תוראם עצמו דיבר על הופעת הבכורה במדים הלאומיים: "היינו טובים במחצית הראשונה למרות שספגנו פעמיים. הם לא איבדו את הראש עד הסיום, למרות הניסיונות שלנו. אני משתדל ללמוד כמה שיותר ומסתכל על הסביבה שלי. מקווה שאצבור כמה שיותר ניסיון בזמן הקצר ביותר".
אפרופו גריזמן, דודו של החלוץ השתתף בסרט דוקומנטרי שעקב אחרי המעבר של הכוכב לברצלונה, ולא חסך בביקורת כלפי המועדון וגם כלפי ההתנהלות של לאו מסי. "אנטואן חשב שמצפה לו חצי עונה קשה של קליטה, אבל לא האמין שזה יימשך שנה", סיפר הדוד.
2 צפייה בגלריה
מפרגן. מסי וגריזמן
מפרגן. מסי וגריזמן
מסי וגריזמן. לא עובדים קשה באימונים?
(צילום: EPA)
על ההשפעה של מסי ומערכת היחסים של גריזמן איתו: "אני יודע מה קורה שם עם מסי וזה לא פשוט. השחקנים לא עובדים מספיק קשה ותוכנית האימונים מותאמת כדי לרצות שחקנים ספציפיים. אנטואן הוא אחד שחייב לעבוד קשה, בניגוד לאחרים שמצליחים בלי יותר מדי מאמץ".
הדברים האלה מצטרפים לדבריו של אריק אולהאטס, סוכנו לשעבר של גריזמן, שהיה הרבה יותר נחרץ: "תמיד שמעתי שאנטואן אומר שאין לו שום בעיה עם מסי, אבל מעולם לא שמעתי את ההיפך. ההתנהלות של מסי בחדר ההלבשה דומה למשטר טרור. זה או שאתה איתו, או שאתה נגדו. מסי גרם לגריזמן להרגיש את חוסר שביעות הרצון שלו ממנו, הוא לא דיבר איתו וגם לא מסר לו".