"טרגדיה יוונית, פ.ס.וו קרסה כמו מגדל קלפים" - בתקשורת ההולנדית לא ריחמו על איינדהובן, אחרי התבוסה שלה אתמול (חמישי) - 4:1 ביוון לפאוק סלוניקי בליגה האירופית. בעקבות ההפסד, פ.ס.וו נשרה למקום השלישי בבית והיא תהיה חייבת לנצח במחזור הבא את פאוק בביתה.
ב-ED האשימו, בין השאר, את זהבי בהפסד. אמנם הישראלי כבש בפנדל עוד במחצית הראשונה, אבל אז פאוק הגיבה עם ארבעה שערים והפכה את התוצאה. "אין ספק שאפשר לצפות ליותר מהשחקנים המנוסים בקבוצה, כמו מריו גצה וערן זהבי. זה ברור שהם לא מסוגלים לתת 100 אחוז כל שלושה או ארבעה ימים בתקופה הזו", נכתב בעיתון המתפרסם באיינדהובן.
2 צפייה בגלריה
ערן זהבי
ערן זהבי
שער שלא הספיק. זהבי
(צילום: AP)
עוד נכתב כי "כמות מקרי הקורונה השפיעה על הקבוצה, אין מה לעשות. לא רק בשל החיסורים של דנזל דאמפריס וקודי גאקפו, אלא כי שלושה מעמודי התווך איבדו מכושר המשחק שלהם בעקבות ההידבקות. ערן זהבי, ג’ורדן טזה ופאבלו רוסאריו מסוגלים לפתוח שוב בהרכב פ.ס.וו, אבל יהיו חייבים להתאושש כדי לחזור לכושר שיא".
"אין ספק שהמאמן רוג’ר שמידט שאל את עצמו מה קרה לקבוצה אחרי 20 הדקות הראשונות של המחצית השנייה”, נכתב גם כן בהולנד, בהתייחס לבליץ המהיר של פאוק, שסגרה עניין כבר בדקה ה-67. "פאוק לא בעטה למסגרת במהלך המחצית הראשונה והשאירה רושם של קבוצה חלשה. במחצית השנייה פ.ס.וו פשוט קרסה".
2 צפייה בגלריה
רוג'ר שמידט
רוג'ר שמידט
"לא נראינו טוב". שמידט
(צילום: AFP)
שמידט עצמו הגיב בסיום: "שיחקנו בלי מספר שחקנים חשובים כבר כמה משחקים והמחליפים נדרשו להשלים 90 דקות. זה גרם לחוסר ריכוז בקבוצה. במחצית הראשונה איבדנו הרבה כדורים ולא נראינו טוב, אבל הצלחנו להסתדר עם פאוק ולשלוט במשחק. בתוך עשר דקות הם הפכו לגמרי את המשחק".

אחרי פלקאו ואדוריס: ההישג של דאבור

בניגוד לזהבי, מונס דאבור חגג אתמול עם צמד ב-0:5 הקליל של הופנהיים על סלובן ליברץ. הישראלי אמנם הוחלף בדקה ה-61, אבל גם חתום על הישג אישי מרשים.
דאבור עלה למקום השלישי בטבלת כל הזמנים של כובשי הליגה האירופית עם 22 שערים. רק ראדמל פלקאו (30) ואריץ אדוריס (26) כבשו יותר ממנו במפעל הדי חדש, אבל הוא נמצא מעל שמות כמו פייר אמריק אובמיאנג ורומלו לוקאקו. לחלוץ יש כבר ארבעה שערים בשלושה משחקים בליגה האירופית, בתוספת שני שערים בבונדסליגה.