ארסנל הגיעה למפגש החוץ מול מנצ'סטר יונייטד, כשהיא סופרת שני הפסדים רצופים והצליחה לצאת משם עם 0:1 וניצחון ליגה ראשון באולד טראפורד אחרי 14 שנה. רק ביום רביעי האחרון, מנצ'סטר יונייטד הביסה 0:5 את לייפציג בליגת האלופות, אבל בפרמייר-ליג מדובר בסיפור שונה עבור השדים האדומים ששקועים בתחתית עם 7 נקודות בלבד בתום שישה משחקי ליגה.
הגיבור של ארסנל אי שם בספטמבר 2006 היה עמנואל אדבאיור, שסידר לתותחנים 0:1 על היריבה הגדולה. גם הפעם ארסנל נעזרה בחלוץ אפריקני כדי להשיג את 3 הנקודות ומדובר כמובן בפייר-אמריק אובמיאנג. החלוץ הגאבוני חגג שער ליגה ראשון העונה ועשה זאת מהנקודה הלבנה (69), אחרי עבירה של פול פוגבה ברחבה. אגב אובמיאנג הוא גם השחקן הראשון של ארסנל שחוגג בליגה מהנקודה הלבנה, אחרי ניסיונות כושלים של רובין ואן פרסי ב-2011 וג'ילברטו סילבה ב-2006.
10 צפייה בגלריה
אובמיאנג
אובמיאנג
אובמיאנג חוגג
(צילום: גטי אימג'ס)
10 צפייה בגלריה
פוגבה ופארטיי
פוגבה ופארטיי
פול פוגבה ותומאס פארטיי
(צילום: AFP)
10 צפייה בגלריה
רשפורד הולדינג
רשפורד הולדינג
רשפורד עבור את הולדינג
(צילום: AP)
10 צפייה בגלריה
הארי מגווייר
הארי מגווייר
הארי מגווייר שומר על הכדור
(צילום: AFP)
10 צפייה בגלריה
סולשיאר
סולשיאר
אולה גונאר סולשיאר על הקווים
(צילום: AFP)
למעשה החבורה של אולה גונאר סולשיאר עדיין לא הצליחה לנצח העונה בבית ומאזנה עומד כרגע על שלושה הפסדים ותיקו מול צ'לסי. יחס השערים הביתי שלה מביך למדי גם כן ועומד על 10:2.
ביום רביעי (19:55) יונייטד תשחק באיסטנבול מול בשאקשהיר ותנסה לשמור על מאזן מושלם בליגת האלופות. ארסנל מצידה תארח את מולדה הנורבגית בחמישי (22:00) בליגה האירופית וגם היא מחפשת 9 מ-9 באירופה.

מהלך המשחק

דקה 14': הקטור ביירין העביר כדור רוחב שכמעט הגיע לפייר-אמריק אובמיאנג, אבל החלוץ פספס במעט.
22': ברנד לנו הדף יפה ניסיון של מייסון גרינווד.
38': דקות טובות של ארסנל. דאבל-פס בין וויליאן ואובמיאנג הסתיים עם כדור של הברזילאי, פגע במשקוף וכמעט נכנס פנימה.
48': מייסון גרינווד חתך לתוך הרחבה והשאיר לארון וואן-ביסאקה שסחט קרן.
10 צפייה בגלריה
ברונו פרננדש
ברונו פרננדש
ברונו פרננדש בועט
(צילום: AFP)
52': לקאזט חטף כדור במרכז המגרש, התקדם והעביר לאובמיאנג, שניסה לנעוץ את הכדור בפינה וכמעט הצליח.
69': שער! 0:1 לארסנל. אובמיאנג הכניע את דויד דה חאה מהנקודה הלבנה עם פנדל מושלם לפינה העליונה. העבירה ברחבה הייתה של פוגבה.
10 צפייה בגלריה
אובמיאנג
אובמיאנג
ארסנל שמחה
(צילום: רויטרס)
10 צפייה בגלריה
אובמיאנג
אובמיאנג
אובמיאנג בועט
(צילום: AP)

הרכבים

מנצ'סטר יונייטד: דויד דה חאה; לוק שואו, הארי מגווייר, ויקטור לינדלוף, ארון וואן-ביסאקה; סקוט מקטומיניי, פרד (נמניה מאטיץ', 62), פול פוגבה, ברונו פרננדש (דוני ואן-דה ביק, 75), מייסון גרינווד (אדינסון קבאני, 75), מרקוס רשפורד.
ארסנל: ברנד לנו; הקטור ביירין, קיראן טירני, גבריאל, רוב הולדינג, בוקאיו סאקה, מוחמד אלנני, תומאס פארטיי, וויליאן (איינסלי מייטלנד-ניילס, 86), אלכסנדר לקאזט (אדי נקטייה, 76), פייר-אמריק אובמיאנג (שקורדן מוסטפי, 87).

שער בכורה לבייל בניצחון של טוטנהאם

גארת' בייל חיכה הרבה זמן לרגע הזה. אחרי זמן רב שלא חגג על הדשא, הוא עשה זאת הערב במסגרת המחזור השביעי של הפרמיירליג, במדי טוטנהאם, שלוש דקות בלבד לאחר שנכנס כמחליף בניצחון 1:2 על ברייטון. מי שבישל לו הוא לא אחר מאשר סרחיו רגילון, ששיחק לצידו בריאל מדריד וחתם גם הוא השנה בקבוצה של ז'וזה מוריניו.
10 צפייה בגלריה
בייל וקיין
בייל וקיין
הכובשים. בייל וקיין
(צילום: רויטרס)
10 צפייה בגלריה
בייל חוגג
בייל חוגג
יש סיבות לחגוג
(צילום: רויטרס)
את השער הראשון לזכות הספרס כבש בפנדל הארי קיין (13), טאריק למפטי השווה זמנית (56). טוטנהאם מדורגת שנייה בטבלה, מיד אחרי ליברפול. משחק הליגה הבא שלה יהיה נגד ווסט ברומיץ' (ראשון).
פורסם לראשונה: 18:20, 01.11.20