האם תומר חמד נמצא בדרך ליעד חדש ומפתיע בחו"ל? על פי דיווחים בתקשורת האוסטרלית, קבוצת וולינגטון פיניקס הניו זילנדית שמשחקת בליגה האוסטרלית וסיימה את העונה שעברה במקום השלישי נמצאת במגעים מתקדמים עם החלוץ הישראלי (33).
חמד השתייך עד הקיץ לברייטון האנגלית אך שוחרר ממנה ונחשב כעת לשחקן חופשי. הוא חתם בקבוצה ב-2015, אך העונה האחרונה שבה שיחק במדיה הייתה ב-2017/18, אז כבש במדיה 2 שערים ב-16 הופעות.
1 צפייה בגלריה
תומר חמד
תומר חמד
חמד במדי צ'רלטון. בדרך ליעד חדש?
(צילום: gettyimages)
בשתי העונות הקודמות הוא היה מושאל לקווינס פארק ריינג'רס (2018/19, שבעה שערים ב-27 הופעות) ובעונה שעברה לצ'רלטון אתלטיק שבמדיה לא כבד אף שער ב-18 משחקים. לאחר שחרור מברייטון לא מצא עד כה קבוצה לקראת העונה הנוכחית.
וולינגטון פיניקס היא קבוצה צעירה יחסית, שהוקמה ב-2007 והצטרפה לליגה האוסטרלית במקום קבוצה ניו זילנדית אחרת בשם ניו זילנד נייטס שהושעתה מה-A ליג ובהמשך התפרקה. את שם הקבוצה בחרו תושבי העיר, והוא בא לייצג את התחייה מחדש של הכדורגל הניו זילנדי בליגה האוסטרלית (פיניקס - עוף החול). אחת הספונסריות הראשיות של המועדון סוני, על ידי הסניף של החברה בניו זילנד.
בוולינגטון רואים בחמד כמחליף לגארי הופר, שחקן סלטיק בעבר ששיחק בעבר גם בליגת המשנה באנגליה. היתרון של חמד שהוחלט כי בשל הקורונה והחשש מסגרים נוספים, שחקני וולינגטון ובני משפחותיהם יגורו בסידני שבאוסטרליה, בה כמובן יארחו את משחקיהם.
חמד שמשחקו האחרון היה ביולי במדע צ’רלטון מול ברמינגהאם עדיין מתלבט אם לקחת את ההצעה.