ערן זהבי הוא הגיבור הגדול של פ.ס.וו איינדהובן. הכוכב הישראלי כבש אמש (רביעי) שלושער והוסיף גם בישול נפלא בסיבוב המוקדמות השני של ליגת האלופות והוליך את סגנית אלופת הולנד ל-1:5 ענק גלאטסראיי. יתרון מבטיח לקראת הגומלין בטורקיה - וכזה שאמור להספיק להולנדים להמשיך הלאה.
"זה היה ערב כמעט מושלם", אמר זהבי בסיום. "חבל שספגנו שער אחד. זאת רק המחצית וצריך להשלים את מה שהתחלנו בשבוע הבא. זה כיף מאוד לכבש שערים, אבל אני כאן כדי לזכות בתארים ולשחק בליגת האלופות. אני עושה הכל כדי לעזור לקבוצה גם כשאני לא כובש".
2 צפייה בגלריה
ערן זהבי
ערן זהבי
ערן זהבי. ערב אדיר
(צילום: EPA)
2 צפייה בגלריה
ערן זהבי
ערן זהבי
מצא את הרשת שלוש פעמים
(צילום: EPA)
"השתפרנו כקבוצה בזכות מחנה האימונים שעשינו ביחד", הסביר זהבי את הפתיחה המדהימה לעונה, " הרבה שחקנים חדשים הצטרפו ואני חושב שיש לנו חיבור טוב. אנחנו צריכים להמשיך ככה. עוד לא סיימנו ועוד לא עלינו. יש עוד משחק בשבוע הבא בטורקיה".
מאמן הקבוצה רוג'ר שמידט הוסיף: "זה היה טוב שערן זהבי ומריו גצה התחילו איתנו את העונה והיו במהלך כל ההכנה. היו לנו ארבעה שבועות להתכונן ביחד וניצלנו את זה. קיבלנו הרבה אנרגיה מהקהל וזה עזר".
קשר העבר ווסלי סניידר שמשמש היום כפרשן החמיא: "לא מגיע לזהבי שפ.ס.וו תחתים חלוץ נוסף כמו לוק דה יונג, זה משוגע לעשות דבר כזה. לא מגיע לזהבי שמישהו ישחק במקומו והוא יהיה על הספסל". גם בתקשורת המקומית החמיאו לכוכב הישראלי: "הוא נתן לפ.ס.וו מתנה לקראת פתיחת העונה", נכתב ב"טלחרף". "זהבי נתן לאיינדהובן פתיחה חלומות במוקדמות ליגת האלופות".