מנצ'סטר יונייטד וכריסטיאנו רונאלדו ציפו לבכורה אחרת בשלב הבתים של ליגת האלופות. אבל כנראה שעוד ייקח זמן עד שהאופי והווינריות של הפורטוגלי ישפיעו על השדים האדומים בכל המסגרות. אמש (שלישי) הקבוצה האנגלית הפסידה בצורה מפתיעה מאוד בחוץ 2:1 ליאנג בויז השווייצרית משער שנכבש בדקה ה-95.
הגיבור הטרגי היה ללא ספק ג'סי לינגארד. במצב של 1:1 בין הקבוצות, הקשר האנגלי החליף את רונאלדו (שכבש את השער ליונייטד במחצית הראשונה) ולצערו ביצע טעות נוראית עם בישול שער הניצחון של השווייצרים.
4 צפייה בגלריה
פוגבה ורונאלדו מאוכזבים
פוגבה ורונאלדו מאוכזבים
פוגבה ורונאלדו מאוכזבים
(צילום: AFP)
4 צפייה בגלריה
הארי מגווייר מנחם את ג'סי לינגארד
הארי מגווייר מנחם את ג'סי לינגארד
מגווייר מנחם את לינגארד
(צילום: AP)
לינגארד ניסה להחזיר את הכדור אחורה לשוער דויד דה חאה, אבל בעט לא טוב, ג'ורדן סיבאצ'ו השתלט על הכדור וכבש בקלות עמוק בתוספת הזמן.
"יונייטד המרושלת נענשה", הייתה הכותרת הראשית ב"דיילי מייל", שאף הזכיר את אותו הפסד 2:1 לבשקשהיר הטורקית בעונה הקודמת, שהיה הסימן לקראת העונה האירופית הנוראית של השדים האדומים בצ'מפיונס.
4 צפייה בגלריה
אולה גונאר סולשיאר
אולה גונאר סולשיאר
סולשיאר. חילוף שהוביל להפסד
(צילום: AFP)
"משמעת היא חלק גדול ממשחק כדורגל באופן כללי, ולא רק בליגת האלופות", אמר מאמן יונייטד אולה גונאר סולשיאר. "חוסר ריכוז, טעות אחת קטנה ואתה נפגע. זה קרה לנו בעונה הקודמת מול בשקשהיר עם שני שערים שספגנו בהתקפות מתפרצות בעקבות טעויות, וזה קרה לנו הפעם בשניות האחרונות של ההתמודדות".
על המשך העונה בצ'מפיונס, אמר הנורבגי: "אתה צריך 12-10 נקודות כדי להעפיל לשמינית הגמר - לנצח את כל משחקי הבית ולעשות תיקו או לנצח משחק אחד בחוץ. הפסדנו הזדמנות גדולה להשיג שלוש נקודות בחוץ, אבל יש לנו עכשיו שני משחקי בית בליגת האלופות ונתרכז בהם".
4 צפייה בגלריה
רונאלדו מאוכזב
רונאלדו מאוכזב
הווינריות שלו עדיין לא משפיעה על יונייטד לחלוטין. רונאלדו
(צילום: AP)
לסיום, סולשיאר עקץ את השופט הצרפתי שלטענתו היה צריך לשרוק לפנדל על רונאלדו במחצית השנייה, אחרי דחיפה של מוחמד עלי קמרה ברחבה: "הוא דחף אותו עם היד כשרונאלדו כבר היה מול השוער. אבל כנראה שהשופט לא רצה להרחיק אותו באדום. זה קורה לפעמים עם שופטים צעירים".
על ההחלטה המפתיעה להוציא את רונאלדו בדקה ה-72, אמר סולשיאר: "הוא יוצא מן הכלל, אבל אנחנו צריכים לשמור עליו - וזה הרגיש כמו הרגע הנכון להוציא אותו".