"זאת תהיה הפעם האחרונה שאלבש את חולצת הנבחרת, עם כל הכאב והמועקה שאני חש במעלה הגרון", כתב הערב (חמישי) אנחל די מריה, שנתן חותמת רשמית לכך שיפרוש מהנבחרת הלאומית מיד אחרי קופה אמריקה 2024. "זאת תהיה פרידה מהדבר הכי יפה שהיה לי בקריירה".
הטורניר יתקיים ב-20 ביוני בארה"ב, בסופו תנסה אלופת העולם להגן על תואר אלופת דרום אמריקה בו זכתה ב-2021, משער של לא אחר אחר מדי מריה, שמצא את הרשת של ברזיל בדקה ה-22 וקבע את תוצאת המשחק (0:1).
1 צפייה בגלריה
אנחל די מריה
אנחל די מריה
"עם כל הכאב". אנחל די מריה
(צילום: גטי אימג'ס)
מלבד השער היוקרתי הזה, כבש הקשר בן ה-35 שער יוקרתי נוסף, בגמר מונדיאל 2024. סה"כ כבש די מריה, שחזר בקיץ האחרון לקדנציה שנייה בבנפיקה ליסבון, 29 שערים ב-134 הופעות הופעות במדים הלאומיים.
לצד הודעת הפרישה התייחס השחקן לאירועי האלימות בניצחון 0:1 על ברזיל, בלילה בין שלישי לרביעי השבוע. "קשה להתנתק מהאירועים האלה", כתב. "לאף אחד לא מגיע היחס הרע הזה. מדובר במראות של משפחות וילדים מפוחדים באמצע אצטדיון, כשהדבר היחידי שהיה צריך לקרות בו הוא הנאה ממשחק כדורגל".
כזכור, במהלך הניצחון במסגרת מוקדמות המונדיאל נרשמו עימותים בין אוהדי ארגנטינה לכוחות האבטחה ב"מראקנה". בזמן ששתי הנבחרות התחממו, נכנסו שוטרים ליציע האורחים והכו באלות את האוהדים שהגיעו מארגנטינה, מה שגרם לשחקני האורחת לרדת בהפגנתיות לחדרי ההלבשה, שם שהו במשך חצי שעה. בסופו של דבר הם חזרו לכר הדשא, והמשחק החל באיחור.