אחרי הפגרה הכפויה בשל מותה של המלכה, המחזור השביעי בפרמייר ליג יצא הערב (שישי) לדרך עם שני משחקים. אסטון וילה ניצחה 0:1 את סאות'המפטון, פולהאם השיגה 2:3 בחוץ מול נוטינגהאם פורסט.
2 צפייה בגלריה
שון וייסמן שחקן ריאל ויאדוליד
שון וייסמן שחקן ריאל ויאדוליד
הפסד מביך. וייסמן
(צילום: גטי אימג'ס)
נוטינגהאם פורסט - פולהאם 3:2
עדיין ללא מנור סולומון הפצוע, הצליחה הקבוצה של מרקו סילבה להשיג ניצחון שלישי העונה בזכות שלושה שערים בשש דקות. המארחת עלתה ליתרון בדקה ה-11 משער של טאיוו אווניאי, אבל קני טטה (54), פאליניה (57) והריסון ריד (60) הפכו. לואיס אובריאן עוד צימק בדקה ה-77, אבל לא יותר. פורסט עם הפסד רביעי ברציפות.
אסטון וילה - סאות'המפטון 0:1
הקבוצה של סטיבן ג'רארד עם ניצחון ראשון אחרי ארבעה מחזורים והיא משפרת את מאזנה לשבע נקודות ובורחת קצת מהאזור המסוכן. ג'ייקוב ראמזי כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-41.
2 צפייה בגלריה
ג'ייקוב ראמזי שחקן אסטון וילה
ג'ייקוב ראמזי שחקן אסטון וילה
ניצחון ראשון אחרי ארבעה משחקים. ראמזי חוגג עם חבריו
(צילום: גטי אימג'ס)
* בגרמניה מיינץ הצליחה לגנוב 1:1 מהרטה ברלין בזכות שער של אנתוני צאצי בדקה ה-94. גם הכובש להרטה היה צרפתי, לוקא טוזאר בדקה ה-30.
* בספרד, 542 דקות חיכו אוהדי קאדיס האומללים סוף סוף לשער זכות של הקבוצה שלהם עד שהגיעו ריאל ויאדוליד ושון וייסמן. אלברו נגרדו הוותיק כבש בדקה ה-92 אחרי יציאה רעה מאוד של שוער ויאדוליד וסידר לקבוצה שלו נקודות ראשונות ושער ראשון אחרי 14 שספגה בחמישה הפסדים.