בשבת הקרובה תתארח ריאל מדריד אצל ולנסיה ותקווה להשיג שלוש נקודות במשחק חוץ קשה במסגרת מרוץ האליפות בספרד. העטלפים עשו לא מעט צרות לבלאנקוס בשנים האחרונות, במיוחד כשארחו אותם במסטאיה, והפעם החליטו להערים קשיים על אחד מכוכבי ריאל, ויניסיוס, כשסירבו לאפשר לנטפליקס לצלם חלק בסרט שהם עורכים עליו.
חברת ההפקה הברזילאית 'קונספירסאו' מצלמת את סרט הדוקו על ויניסיוס עבור ענקית הסטרימינג, ועד כה הגיעה אחריו למספר אצטדיונים, צילמה אותו משחק וקיימה ריאיונות עם מספר דמויות תוך כדי. המטרה הייתה לצלם את החלק הסופי בסרט הדוקו על הברזילאי במשחק בין שתי הקבוצות, אך בוולנסיה לא ממש אהבו את הרעיון.
1 צפייה בגלריה
ויניסיוס
ויניסיוס
ויניסיוס
(צילום: AP Photo/Manu Fernandez)
לטענת חברת ההפקה של הסרט, בוולנסיה תחילה הסכימו לאפשר להם לצלם, אך בסופו של דבר חזרו בהם. בהנהלת לה-ליגה אגב, גיבו את ההחלטה של העטלפים.
כזכור, בעונה שעברה הפסידה ריאל מדריד לוולנסיה במסטאיה, במשחק בו ספג ויניסיוס הקנטות גזעניות מאוהדי המארחת - מה שגרם לו לאיים לרדת מכר הדשא. בסופו של דבר, הברזילאי סטר להוגו דורו מוולנסיה וספג כרטיס אדום ראשון בקריירה בתוספת הזמן של המשחק.
אוהדי ולנסיה והתקשורת המקומית טענו כי ויניסיוס ניפח מעל לכל פרופורציה את הטענות על הקריאות, ואף כינו אותו "פינוקיוס". במפגש הראשון בין שתי הקבוצות העונה הקבוצה של קרלו אנצ'לוטי מחצה 1:5 את העטלפים, כשוויניסיוס הצטיין עם צמד.
ריאל מדריד נמצאת במקום הראשון בליגה הספרדית עם 65 נקודות, שש יותר מג'ירונה שבמקום השני. ולנסיה לעומת זאת, ממוקמת במקום התשיעי עם 36 נקודות, שש נקודות בלבד מבטיס שבמקום השישי המוליך לקונפרנס-ליג בעונה הבאה.