סערת מייסון גרינווד חזרה לכותרות באנגליה. בממלכה מפרסמים היום (שבת) כי חלוץ מנצ'סטר יונייטד נעצר בחשד שהפר את תנאי הערבות שלו בעקבות מעצרו בינואר האחרון בחשד לאונס, תקיפה ואיומים ברצח כנגד חברתו הארייט רובסון.
התקשורת הבריטית מדווחת כי "סביר להניח שגרינווד הפר את תנאי הערבות שלו לאחר שיצר קשר עם חברתו לשעבר". השחקן שוהה במעצר בית מאז נעצר על-ידי משטרת מנצ'סטר וכמובן הושעה בזמנו מיידית מהקבוצה. יש לציין כי למרות ההשעיה, גרינווד מקבל עדיין את משכורתו מהמועדון - כ-75 אלף פאונד לשבוע.
2 צפייה בגלריה
מייסון גרינווד
מייסון גרינווד
הולך ומסתבך. גרינווד
(צילום: AP)
התמונות הקשות שפרסמה הארייט רובסון בינואר האחרון
כזכור, גרינווד נעצר בעקבות פוסטים וסרטונים שהעלתה רובסון - הדוגמנית, משפיענית הרשת וחברתו אז של גרינווד - ובהם היא מופיעה עם סימני אלימות קשים אחרי שלטענתה הותקפה על-ידו. רובסון שיתפה בעמוד האינסטגרם שלה, ובו 197 אלף עוקבים, הקלטות של ריבים קולניים, ותיעודים רבים של חבלות קשות שהופיעו על גופה.
"לכל מי שרוצה לדעת מה מייסון גרינווד עושה לי", היא כתבה, והוסיפה הקלטה בה גרינווד מפציר בה לקיים איתו יחסי מין - למרות סירוביה. הסרטונים והתמונות נמחקו לאחר מכן מחשבון האינסטגרם של רובסון, אך המשטרה עצרה, כאמור, בעקבות כך את הכדורגלן בן ה-21.
2 צפייה בגלריה
מייסון גרינווד חוגג
מייסון גרינווד חוגג
אחד הצעירים המבטיחים בכדורגל העולמי. גרינווד
(צילום: gettyimages)
אביה של רובסון התראיין בתחילת השנה לתקשורת הבריטית ואמר כי "אני מנסה עוד לעכל את זה. כאבא, אתה לא רוצה לראות דברים כאלה קורים לבת שלך. היא הרוסה בגלל שהיא לא רצתה שזה יתפרסם. הכרנו את מייסון מאז שהיה בקבוצה הצעירה, הוא היה חלק מהמשפחה שלנו".
גרינווד, כידוע, הוא אחד הצעירים המבטיחים בכדורגל העולמי. לא רק שערך את הופעת הבכורה שלו במדי מנצ'סטר יונייטד כשהיה בן 17 וחצי בלבד. אלא גם הספיק לכבוש 35 שערים בכל המסגרות בארבע שנותיו כשחקן באחת מקבוצות הפאר באירופה. עונת השיא שלו הייתה ב-2019/20, בה הבקיע 10 שערי ליגה ו-17 בכל המסגרות.