בשורה לא פשוטה למנצ'סטר סיטי, שתיאלץ להסתדר ללא מאמנה, פפ גווארדיולה. פפ סבל בתקופה האחרונה מכאבי גב חריפים, ונאלץ לטוס לברצלונה על מנת לעבור ניתוח חירום. המשמעות היא, שהוא לא יעמוד לרשות קבוצתו בשני המחזורים הקרובים בליגה האנגלית, ויחזור לפעילות מלאה רק בתום פגרת הנבחרות, כלומר באמצע חודש ספטמבר.
לא מדובר בניתוח מסובך, אך מאמן הטרבליסטית האנגלית נאלץ לעבור אותו בהקדם. ההליך עבר בהצלחה, וכעת גווארדיולה יוכל להתחיל בהליך השיקום, אותו הוא יעבור בברצלונה. מי שיעמוד על הקווים במקומו בתקופת ההיעדרות הוא עוזר המאמן חואנמה לילו, שיעביר גם את אימוני הקבוצה.
1 צפייה בגלריה
פפ גווארדיולה
פפ גווארדיולה
יחזור לפעילות באמצע חודש ספטמבר. פפ גווארדיולה
(צילום: רויטרס)
בהודעה רשמית מטעם מנצ'סטר סיטי נמסר: "מאמן הקבוצה פפ גווארדיולה טס לברצלונה לצורך ניתוח בגבו, שעבר בהצלחה. כולם במועדון מאחלים לו החלמה מהירה ומצפים לראות אותו שוב במנצ'סטר בהקדם האפשרי".
פפ יפספס את משחקו החוץ נגד שפילד יונייטד במסגרת המחזור השלישי של הליגה האנגלית (יום שני הקרוב) ואת משחק הבית מול פולהאם, שיתקיים עוד עשרה ימים באל איתיחאד במחזור הרביעי. כאמור, לאחר מכן תחל פגרת הנבחרות, והמשחק בו המאמן הקטלאני יחזור לעמוד על הקווים של הסיטיזנס יהיה מול מחזיקת הקונפרנס-ליג, ווסטהאם, בחוץ.