כשקרלס פויול וג'רארד פיקה שיחקן יחדיו במרכז ההגנה של ברצלונה ונבחרת ספרד, הם יצרו את אחת השותפיות הטובות בתולדות הכדורגל. לפי הדיווחים, בקרוב הם ישובו לשתף פעולה - בפעם הראשונה כשחקני עבר - מכיוון שפויול יצטרף לצוות המקצועי של פ.צ אנדורה, הקבוצה מהליגה השנייה בספרד שפיקה הוא הבעלים שלה.
לפי הדיווחים, פויול יצטרף לצוות הניהול הספורטיבי של המועדון האנדורי. בכך בלם העבר המתולתל ישוב לתפקיד של ניהול ספורטיבי בפעם הראשונה מאז העביר שנה בבארסה כסגן של אנדוני סוביסארטה שהיה המנהל הספורטיבי, לפני שסיים את דרכו תחת ז'וזפ מריה ברתומאו.
1 צפייה בגלריה
פויול ופיקה במדי ברצלונה
פויול ופיקה במדי ברצלונה
אחת השותפיות הטובות בתולדות הכדורגל. פויול ופיקה במדי ברצלונה
(צילום: David Ramos/Getty Images)
המנהל הספורטיבי הנוכחי של אנדורה, ז'אומה נוג'ס, והמאמן אדר סראביה - לשעבר עוזרו של קיקה סטיין בבארסה - כבר שוחחו עם פויול, שנראה באימון אנדורה לפני המשחק מול לגאנס במחזור הפתיחה.
אנדורה פתחה את העונה בצורה נהדרת עם שש נקודות אחרי שני משחקים, כשהיא ניצחה את לגאנס 0:1 ואת קרטחנה 2:3. את העונה הקודמת, הראשונה שלה אי פעם בליגה השנייה, היא סיימה במקום השביעי. בסגל של אנדורה יש מספר שחקנים עם עבר בבארסה - הבלם אדריה וילאנובה, בנו של מאמן העבר של ברצלונה טיטו המנוח, והקשרים חאנדרו אורייאנה וסרג'י סאמפר.
פויול שיחק 17 שנה במדי ברצלונה, במהלכן זכה בשש אליפויות, שלוש פעמים בליגת האלופות, שני גביעים, שישה גביעי סופרקופה ופעמיים בגביע העולם לקבוצות. הוא גם רשם 100 הופעות במדי הנבחרת הספרדית והיה שותף בכיר לזכייה במונדיאל ב-2010 - לצד פיקה - וגם לזכייה ביורו ב-2008.