אירוע חריג ומדאיג בארגנטינה. בתקשורת המקומית דווח היום (חמישי) כי בשעות הלילה נורה צרור של לפחות 14 יריות על ידי אלמונים לעבר הסופרמרקט ברוסאריו, שבבעלות משפחתה של אנטונלה, אשתו של ליאו מסי.
החשודים נמלטו מהמקום על אופנוע, לא לפני שהותירו פתק המיועד לכוכב פ.ס.ז', יליד העיר, ובו נכתב: "מסי אנחנו מחכים לך, חאבקין (נשיא רוסאריו) הוא גם סוחר סמים, הוא לא הולך לעזור לכם".
1 צפייה בגלריה
מסי ואשתו
מסי ואשתו
מסי ואנטונלה אחרי הזכייה במונדיאל
(צילום: רויטרס)
תחנת טלוויזיה מקומית שדיווחה על התקיפה טענה שההודעה רמזה כי החשודים עשויים לנסות לסחוט כסף מאלוף העולם הטרי. למסי יש אחוזה ענקית בפאתי רוסריו בשם 'המבצר'. בנכס המפלצתי - שנבנה על שלוש חלקות אדמה צמודות באחוזה פרטית סגורה - יש קולנוע ענק, חדר כושר ומוסך תת קרקעי עם מספיק מקום ל-15 מכוניות.
ראש העיר פאבלו חבקין אמר לתקשורת אחרי התקרית: "מה שמחפשים פה זה למשוך תשומת לב. אלה שאחראים, שיבואו לפה. משפחת רוקוזו (שם משפחתה של אנטונלה לפני הנישואין) היא משפחה שפועלת כבר הרבה שנים כאן ברוסאריו. בואו לשמור עלינו, מדובר כאן במעשה פחדני מאוד".
ובנושא אחר, מסי עדיין חוגג את הזכייה במונדיאל, והיום דווח כי הוא הזמין לשחקנים ולצוות של נבחרת ארגנטינה לא פחות מ-35 אייפונים מוזהבים עם חריטה של שמם, המספר שלהם והסמל של נבחרת ארגנטינה. על פי הדיווחים בכל מכשיר יש 24 קראט של זהב ועלותם הכוללת היא מעל 180 אלף אירו. המשלוח המדובר הגיע לביתו של מסי בפריז האחרון והוא יחלק אותם לחבריו בימים הקרובים.
כזכור, רק ביום שני נבחר מסי לכדורגלן השנה בעולם כשזכה בפרס "The Best" בטקס שנערך הערב בפריז. זוהי הפעם השנייה שמסי גורף את הפרס היוקרתי (במתכונתו הנוכחית), לאחר שעשה זאת גם ב-2019 - וזו בהחלט הייתה אחת השנים הגדולות בקריירה שלו. לאחר שנים ארוכות בהן ניסה, התקשה ונכשל - הצליח סוף סוף הכוכב הגדול להוביל את נבחרת ארגנטינה לזכייה שלישית בתולדותיה בגביע העולם, תוך כדי שהוא כובש שבעה שערים, מבשל עוד שלושה - ונבחר לשחקן המצטיין של הטורניר. בכך, הצליח מסי להשיג את התואר שכה היה חסר לו כדי להיות בשורה אחת עם מי שנחשב לגדול כדורגלני ארגנטינה בכל הזמנים, דייגו ארמנדו מראדונה.