הסאגה של הקיץ הגיעה לסיומה. כריסטיאנו רונאלדו יישאר לפחות בחודשים הקרובים במנצ'סטר יונייטד - כך אישר היום (רביעי) מאמן הקבוצה, אריק טן האח, במסיבת עיתונאים לקראת המשחק מחר (22:00) מול לסטר בפרמייר-ליג.
למי שבאמת לא שמע, שמו של רונאלדו נקשר בשבועיים האחרונים כמעט לכל מועדון ביבשת. מנאפולי, דרך דורטמונד וריינג'רס ועד לספורטינג ליסבון, קבוצת נעוריו.
2 צפייה בגלריה
רונאלדו
רונאלדו
לא עוזב את אולד טראפורד. רונאלדו
(צילום: gettyimages)
"אנחנו צריכים שחקנים איכותיים", אמר טן האח. "אתה צריך יותר שחקנים כדי להתמודד עם כל המשחקים ולשמור על העקביות. הסגל הזה ימשיך מספטמבר לפחות עד ינואר".
כזכור, אתמול הודיעה מנצ'סטר יונייטד שהגיעה לסיכום על רכישתו של אנתוני. הברזילאי בן ה-22 עבר מאיאקס תמורת 100 מיליון אירו אחרי שהשלים את הבדיקות הרפואיות. לאנתוני יש 31 שערים ו-27 בישולים ב-134 הופעות במדי איאקס וסאו פאולו (שצפויה לקבל 20% מהסכום האדיר). בנוסף, יש לו שני שערים ושני בישולים בתשע הופעות במדי נבחרת ברזיל. הוא זכה עם איאקס בשתי אליפויות.
2 צפייה בגלריה
אריק טן האח מאמן מנצ'סטר יונייטד עם כריסטיאנו רונאלדו
אריק טן האח מאמן מנצ'סטר יונייטד עם כריסטיאנו רונאלדו
לא מוכן לוותר על הכוכב. טן האח
(צילום: AP)
אנתוני הפך לשחקן הרכש הרביעי של מנצ'סטר יונייטד בקיץ (השני מאיאקס) וההחתמה השישית של המאמן אריק טן האח, שכבר שפך 243 מיליון אירו. קדמו לאנתוני טיירל מלאסיה (15 מיליון מפיינורד), ליסנדרו מרטינס (57 מיליון מאיאקס) וקאסמירו (70 מיליון מריאל מדריד), כריסטיאן אריקסן הגיע בהעברה חופשית. אגב, גם השוער מרטין דובראבקה צפוי להצטרף רשמית בקרוב.