שמחה גדולה בארסנל לאחר שהביסו אתמול (שבת) 1:4 את לידס והחזירו את הפער בפסגה לשמונה נקודות. התותחנים הגיעו למפגש עם קבוצת התחתית לאחר הניצחון הגדול של מנצ'סטר סיטי על ליברפול, ועמדו בלחץ בגדול בדרך לניצחון ליגה שביעי ברציפות.
גבריאל ז'סוס כבש צמד (35 ו-55), בן וייט (47) כבש גם הוא וגרניט ג'אקה (84) קינח בהצגה נוספת של המוליכה, שהמשיכה בכושר הנפלא בו היא נמצאת לאחרונה. בשלושת משחקי הפרמייר-ליג האחרונים כבשה הקבוצה של מיקל ארטטה לא פחות מ-11 שערים וספגה שניים בלבד.
2 צפייה בגלריה
מאמן ארסנל מיקל ארטטה
מאמן ארסנל מיקל ארטטה
שחקניו ממשיכים להראות נהדר. מיקל ארטטה
(AFP)
הניצחון אתמול המחיש עד כמה מוצלח היה מסע הרכש שביצעה ארסנל העונה, כאשר מעבר לצמד של ז'סוס - שהגיעה בקיץ ממנצ'סטר סיטי - נהנתה הקבוצה מעוד בישול של לאנדרו טרוסארד. הבלגי, שבישל את השער השלישי רשם את הבישול השמיני שלו העונה בליגה, שני רק לקווין דה בריינה. מדובר בהספק הגבוה ביותר של שחקן ההתקפה מאז ימיו כשחקן גנק, רק שבניגוד לליגה הבלגית, כאן מדובר ברמות הגבוהות ביותר, ובהחלט נראה שטרוסארד נמצא בכושר הטוב בקריירה שלו, נכון לעכשיו.
אמנם לא מדובר בניצחון על אחת מאריות הליגה, אך ארסנל, שנאלצה להסתדר ללא שחקנה הטוב ביותר העונה - בוקאיו סאקה, שהחל את המשחק על הספסל בעקבות מחלה - הצליחה להסתדר בקלות, גם ללא כוכבה הצעיר. מדובר בעוד מבחן בגרות שעברו התותחנים, שחולמים על אליפות ראשונה מאז 2003/4.
2 צפייה בגלריה
שחקן ארסנל לאנדרו טרוסארד
שחקן ארסנל לאנדרו טרוסארד
בכושר הטוב ביותר בקריירה עד כה. לאנדרו טרוסארד
(AFP)
בסיום המשחק, ארטטה הודה כי ההכנות למשחק לא היו פשוטות, מה שהגביר את השמחה שלו לאחר הניצחון: "אני מרוצה מאוד. היו לנו לא מעט סיבוכים להתגבר עליהם בימים האחרונים, אבל הקבוצה הגיבה היטב על כל אחד מהם".
המאמן נשאל האם ניצחונה של סיטי על ליברפול הלחיץ אותו: "אנחנו לא יכולים לשלוט במה שמנצ'סטר סיטי עושה. אנחנו צריכים להתרכז אך ורק בעצמינו ולהמשיך לשלוט במשחקים ככל שניתן כדי שנוכל להמשיך לנצח".