אחרי ההפסד 3:1 למנצ'סטר סיטי יארחו מחר (רביעי, 22:00) הכוכב האדום בלגרד והמאמן ברק בכר את יאנג בויז, במסגרת המחזור השני בשלב הבתים של ליגת האלופות. בניגוד למפגש מול אלופת אירופה, מדובר במשחק שהקבוצה הסרבית לא באה אליו כאנדרדוג, ומצופה ממנה לאסוף בסיומו נקודות ראשונות בעונה האירופית. זאת בצל הלחץ האדיר שמופעל על הקבוצה בזירה המקומית, שם צברה הכוכב שני הפסדים בשמונה מחזורים.
כזכור, האורחת משוויץ הייתה זאת שהדיחה את מכבי חיפה בשלב פלייאוף מוקדמות ליגת האלופות. במשחק המקביל בבית 7, תארח רד בול לייפציג את הקבוצה של פפ גווארדיולה.
2 צפייה בגלריה
בכר במסיבת העיתונאים
בכר במסיבת העיתונאים
"מקווים לשמח את האוהדים בסיום". בכר במסיבת העיתונאים
(צילום: EPA/ANTHONY ANEX)
2 צפייה בגלריה
אוהדי הכוכב האדום בלגרד
אוהדי הכוכב האדום בלגרד
רוצים נקודות ראשונות. אוהדי הכוכב האדום
(צילום: AP)
"אנחנו מצפים למשחק, לתמיכה האדירה של האוהדים שלנו ומקווים גם לשמח אותם בסיום", אמר המאמן הישראלי במסיבת העיתונאים המיוחדת לקראת המשחק. "ליגת האלופות היא מעמד מיוחד. נגד סיטי שיחקנו טוב, במיוחד בחלק ההגנתי, ואנחנו יודעים כמה חשוב שתהיה הפעם גם תוצאה שונה ושננצח".
על יתרון הביתיות הוסיף בכר: "זה שונה כשאנחנו משחקים מול 50 אלף אוהדים שלנו, ואנחנו רוצים למנף את הכוח הזה בצורה הטובה ביותר. אם נפתח את המשחק טוב, אני מאמין שנוכל לנצח. המטרה היא גם לשחק התקפי".
על היריבה אמר המאמן הישראלי: "אנחנו מכירים אותם היטב, אנחנו יודעים מה אנחנו צריכים לעשות, התקפית והגנתית. המשחק מחר יכול לשנות את כל העונה, אבל אנחנו לא רוצים ליצור לחץ. הפרטים הקטנים יכריעו את המשחק".