ליברפול כבר הביסה העונה 0:9 את בורנמות' בפרמייר-ליג ו-1:7 את גלזגו ריינג'רס בליגת האלופות, אבל לטענת המנג'ר שלה, יורגן קלופ, ה-1:6 אתמול (שני) על לידס באלנד רואד היה הניצחון המרשים מכולם.
"אני חושב שזה המשחק הכי טוב שלנו העונה, מכל נקודת מבט שהיא", אמר קלופ בסיום. "היו כמה רגעים קשים, ספגנו שער מיותר, אבל הדברים האלה קורים. חוץ מזה שלטנו לחלוטין".
3 צפייה בגלריה
ז'וטה
ז'וטה
תצוגת תכלית. שחקני ליברפול
(צילום: Naomi Baker / gettyimages)
קודי גאקפו (35), מוחמד סלאח (39 ו-64), דיוגו ז'וטה (52 ו-74) ודרווין נונייס (90) כבשו בהצגה של המייטירדס, שהגיעה אחרי ה-2:2 הדרמטי מול ארסנל. ועדיין, קלופ אמר שהוא תמיד ישפוט את שחקניו על-פי היכולת על כר הדשא ולא לפי מספר השערים שהם מבקיעים. "השישייה הזו לא אומרת כלום. זה קשור לביצועים. זו הייתה הופעה מנצחת", הוסיף קלופ. "אנחנו יכולים להיות קטלניים בהתקפה אם נגיב ברגע הנכון. אני לא יכול להסביר למה הלחץ הגבוה לא עבד בחלקים מוקדמים העונה, אבל הפעם זה עשה את העבודה".
ליברפול, בכל מקרה, כבר לא תיאבק העונה על תואר האליפות באנגליה, אבל היא בהחלט רוצה לנסות לסיים ברביעייה הראשונה ולהשיג את הכרטיס לליגת האלופות. היא מדורתג במקום השמיני, 9 נקודות פחות מניוקאסל הרביעית. "האמת, איו לי מושג היכן נוכל לסיים העונה", הודה קלופ.
3 צפייה בגלריה
סלאח
סלאח
סלאח כובש, ברגל שמאל כמובן
(צילום: Naomi Baker / gettyimages)

ז'וטה שבר בצורת

ציון דרך מרשים רשם מוחמד סלאח. החלוץ המצרי כבש את השער ה-106 שלו ברגל שמאל בפרמייר-ליג, נישל את רובי פאולר - אייקון ליברפולי אחר - מהפסגה והפך לשחקן שכבש הכי הרבה שערים בשמאל בהיסטוריית הפרמייר-ליג. סלאח בן ה-30 כבר מחזיק בתואר הכובש המצטיין של ליברפול בכל הזמנים בליגה ובצ'מפיונס, ובשיא הכיבושים בפרמייר-ליג לעונה אחת (32).
אוהדי ליברפול יכולים להיות מעודדים גם מדיוגו ז'וטה, שכבש לראשונה מאז ה-10 באפריל 2022 - כשלא פחות מ-32 משחקי ליגה חלפו מאז הפעם האחרונה שהוא מצא את הרשת במדי הקבוצה האנגלית.
3 צפייה בגלריה
ז'וטה
ז'וטה
אוהדי ליברפול יכולים להיות מעודדים. ז'וטה
(צילום: Naomi Baker / gettyimages)
אגב, זה היה המשחק השלישי של ליברפול העונה בפרמייר-ליג בו היא כובשת שישה שערים ומעלה. למעשה, מדובר ביותר משחקים עם שישה שערים ומעלה מאשר כל שאר הקבוצות העונה בליגה ביחד. "יש עדיין שמונה משחקים לשחק העונה ואנחנו צריכים לעשות את מה שעשינו הערב שוב ושוב", סיכם קלופ.