האם אברהם גרנט בדרך חזרה לצ'לסי והאם לפרנק למפרד יש סיבה לחשוש למעמדו? על פי דיווח בתקשורת הבריטית עשוי המאמן הישראלי לשוב למועדון עימו הגיע לגמר ליגת האלופות ב-2008.
באתר "טים טוק" נכתב שרומן אברמוביץ' מתכנן למנות את גרנט לתפקיד ניהולי במועדון. כזכור, באוקטובר 2007 פיטר הבעלים את ז'וזה מוריניו ומינה במקומו את הישראלי, אשר אימן את הקבוצה בעונה בה הגיעה עד גמר ליגת האלופות.
2 צפייה בגלריה
אברם גרנט
אברם גרנט
אברם גרנט בצ'לסי ב-2008
(צילום: גטי אימג'ס)
ההתמודדות בגמר מול מנצ'סטר יונייטד במוסקבה הסתיימה בתיקו 1:1 לפני שג'ון טרי החטיא את הפנדל המכריע בדו קרב מהנקודה הלבנה בגלל החלקה על הדשא הרטוב, ובעקבות זאת לא הצליחו הכחולים לזכות בתואר. באותה עונה הם סיימו גם במקום השני בפרמייר ליג והגיעו לגמר הגביע האנגלי.
גרנט (65) ניהל לאחרונה שיחות עם מספר מועדונים, אחרי שבתפקידו האחרון שימש כיועץ לקבוצת נורת' איסט יונייטד מהליגה ההודית. אחרי שאימן את צ'לסי הוא אימן את ווסטהאם ופורטסמות' וירד עם שתיהן לצ'מפיונשיפ.
2 צפייה בגלריה
רומן אברמוביץ'
רומן אברמוביץ'
שוקל להחזיר את גרנט. רומן אברמוביץ'
(צילום: AP)
לאחרונה התייחס גרנט באינסטגרם למעמדו המעורער של למפארד בצ'לסי, אשר סובלת מנסיגה ביכולתה: "פרנק והאנשים האחרים במועדון צריכים לגלות סבלנות, אסור לאבד את רוח הלחימה ברמה הגבוהה. צריך לחשוב נכון ולחפש פתרונות".