פרנק למפארד הוא המנג'ר הגרוע ביותר מאז שרומן אברמוביץ' רכש את צ'לסי ב-2003, כך בדק ומצא ה"סאן" הבריטי. כל זאת יממה אחרי ה-1:1 מול אסטון וילה, המקום השישי בפרמייר-ליג והעובדה שעל פי לא מעט דיווחים כיסאו של למפארד כבר מתנדנד.
המאמן בן ה-42, ששיחק 13 שנים במדי הקבוצה והפך לאגדה בסטמפורד ברידג', מונה למאמנה ביולי 2019. מתוך 54 משחקים על הקווים ניצח רק ב-27, כשממוצע הנקודות שלו למשחק עומד על 1.7 בלבד. אגב, מי שמדורג במקום הראשון מבחינת אחוזי ההצלחה שלו בתקופת אברמוביץ' הוא אברם גרנט, שאמנם נמדד ב-32 משחקים בלבד אך מחזיק ב-69 אחוזי הצלחה וממוצע של 2.31 נקודות למשחק.
2 צפייה בגלריה
פרנק למפארד
פרנק למפארד
לא נעים בכלל. פרנק למפארד
(צילום: AFP)
הדירוג ב"סאן". מוריניו שני
התיקו האחרון של הכחולים המשיך רצף עגום במיוחד, שכלל ניצחון בודד בחמשת המשחקים האחרונים, כשבשלושה מהם סיימו בהפסד והאחרון כאמור בתיקו עם אסטון וילה. המאמן מייחס את היכולת הירודה להיעדרות של חכים זייש, שלא שיחק מה-5 בדצמבר ואמור לשוב למשחק הבא, ביום ראשון נגד מנצ'סטר סיטי.
"אתה מתגעגע לשחקנים ברמה הזו כשהם חסרים", החמיא למפארד לזייש. "היינו נהדרים כשהוא שיחק, איתו יכולנו להיראות אחרת. הוא מאוד מוסיף מבחינת כיבוש שערים ובישולים".
2 צפייה בגלריה
אוליבייה ז'ירו
אוליבייה ז'ירו
יצליח לעזור למאמן לשפר את המאזן? אוליבייה ז'ירו
(צילום: getty images)
אבל לא הכל שחור. צ'לסי כאמור נמצאת במקום השישי בטבלת הפרמייר-ליג אחרי 16 מחזורי ליגה, עם 26 נקודות. הפער מלסטר השנייה, ששיחקה גם כן 16 משחקים, עומד על שלוש נקודות בלבד. בגזרת שערי הזכות, הקבוצה הבקיעה 31, והיא מדורגת שנייה אחרי ליברפול ששיחקה משחק אחד פחות.
אוליבייה ז'ירו, שהיה אחראי על השוויון מול וילה וכבש את שערו השלישי בליגה, מדורג שני בטבלת הכובשים ביחס לדקות שבהן שיחק בפרמייר-ליג. טמי אברהם הוא מלך השערים של הבלוז בליגה עם שישה כיבושים.