נכון, היא עדיין במקום השני בפרמייר-ליג ועוד לא העפילה לגמר הצ'מפיונס, אבל בממלכה מאמינים כי מנצ'סטר סיטי בדרך לטרבל ראשון של קבוצה אנגלית מאז זה הזכור כל-כך של מנצ'סטר יונייטד ב-1999.
אתמול (שבת) התכולים עשו עוד צעד לעבר כך עם 0:3 מוחץ על שפילד יונייטד בחצי גמר הגביע האנגלי, בו כיכב ריאד מחרז עם שלושער. סיטי, תקשיבו טוב, עם יחס שערים 0:17 העונה במפעל, שהפך אותה לקבוצה הראשונה מזה 57 שנה (מאז אברטון ב-1966) שמעפילה לגמר הגביע מבלי שספגה בדרך שער חובה. ובדרך הזו היו, בין השאר, משחקים מול צ'לסי וארסנל.
3 צפייה בגלריה
מחרז חוגג עם כדור המשחק
מחרז חוגג עם כדור המשחק
מי יכול לעצור אותם? שחקני סיטי בפוזה מוכרת
(צילום: Shaun Botterill / gettyimages)
3 צפייה בגלריה
מחרז חוגג עם כדור המשחק
מחרז חוגג עם כדור המשחק
מחרז חוגג עם כדור המשחק
(צילום: Julian Finney / gettyimages)
כשנשאל בסיום מנג'ר סיטי, פפ גווארדיולה, על הטרבל שנראה באופק, הוא צחק ושלח גם עקיצה לעבר יונייטד: "הם לא צריכים לפחד, אנחנו שכנים. שכנים תמיד נחמדים אחד לשני". לאחר מכן, כשדיבר ברצינות, הוסיף: "זה עוד רחוק מאוד, ואנשים כנראה לא מבינים. זה בסדר שידברו על זה לרגע, אבל המציאות היא אחרת. נצטרך להופיע בכל אחד מהמשחקים הקרובים כדי לעשת זאת".
מחרז גם יכול להתהדר בציון דרך: השחקן הראשון שכובש שלושער בוומבלי מאז אלכס דוסון ממנצ'סטר יונייטד ב-1958. "הוא תמיד עצבני לידי כשהוא לא משחק כל הזמן", צחק פפ. "הוא גורם לי לשים לב כמה נרגן הוא". המנג'ר הוסיף: "הפעם זה לא קרה. הוא שחקן יוצא דופן, שמגיע למאני-טיים. היה לו קור רוח בפנדל שלקח, השער השני והשלישי היו פשוט מבריקים".
3 צפייה בגלריה
פפ והולאנד
פפ והולאנד
ואי אפשר בלי עקיצה ליונייטד. פפ והולאנד
(צילום: JASON CAIRNDUFF / Reuters)
"אני כל כך מרוצה מריאד, הוא נתן הרבה הרבה דברים בשנים האלה לסיטי, ועוד בתקווה ייתן גם בעתיד", המשיך גווארדיולה. "אנחנו מכירים הרבה שנים, אני יודע שהפסדתי בקרב כדי לגרום לו להבין עד כמה חשובה הקבוצה. זה חשוב כשהוא משחק ברמה הזאת ועושה הכל כמו שצריך".
מנגד, בשפילד יונייטד לא לקחו יותר מדי ללב. ביום רביעי כבר יש להם מפגש מול ווסט ברומיץ', כשניצחון יבטיח להם עלייה לפרמייר-ליג. "יש לקחים מהמשחק הזה, אבל אם נשיג את הנקודות ביום רביעי בערב - זה יהיה המדד להצלחה", הסביר המנג'ר המפסיד, פול הקינגבוטום.