מכה קשה לאסטון וילה, שתארח הערב (שישי, 21:45) את האלופה ליברפול במסגרת שלב 64 האחרונות בגביע האנגלי עם שחקני קבוצת המילואים והנוער בלבד. זאת מאחר והיא לא יכולה להשתמש בשחקני הקבוצה הבוגרת - שנכנסו כולם לבידוד בשל התפרצות נגיף הקורונה. מתחם האימונים של הקבוצה נסגר כבר אתמול, אחרי שהמועדון הודיע כי "מספר גדול של שחקני הקבוצה והצוות חזרו עם תוצאות חיוביות".
המצב הזה, כאמור, ייאלץ את המועדון להשתמש בשחקני קבוצת הנוער ושחקני קבוצת המילואים (עד גיל 23), כשמי שיעמוד על הקווים יהיה מארק דילייני, במקומו של דין סמית' מאמן הקבוצה הבוגרת שנכנס גם הוא לבידוד.
1 צפייה בגלריה
ליברפול, אסטון וילה
ליברפול, אסטון וילה
המפגש הקודם בין השתיים
(צילום: AFP)
הקבוצה מאשרת את קיום המשחק בעמוד הטוויטר שלה
בעקבות הלו"ז הצפוף והמשחקים הרבים שצפויים להתקיים בקרוב, לפי שעה אפשרות של דחיית המשחק לא עלתה על הפרק, וגם בעמוד הרשמי של אסטון וילה פורסם כי המשחק יתקיים כרגיל כפי שתוכנן.
זאת לא הפעם הראשונה ששתי הקבוצות נפגשות כשאחת מהן סובלת מחיסרון משמעותי. רק בדצמבר 2019, לפני קצת יותר משנה, ליברפול הייתה זו שעלתה עם הרכב הצעירים שלה מול וילה במסגרת רבע גמר גביע הליגה - כששחקני הקבוצה הבוגרת שהו באותה העת בקטאר, בגביע העולם למועדונים. אז זה נגמר 0:5 לבוגרים של וילה על הצעירים של ליברפול, שהודחו מהמפעל.
לאלופה הצטברו מאז עוד מספר סיבות לנקום. כזכור (אפשר לשכוח?) בתחילת העונה הנוכחית היא הופתעה מאוד ונרמסה 7:2 על ידי וילה. הסיכויים שהתרחיש הזה יחזור על עצמו הערב קלושים.