דרמה מטורפת בנצחון ויאריאל על ג'ירונה
(באדיבות one )
המחזורים בליגות הבכירות נמשכו גם היום (ראשון). במוקד: ארלינג הולאנד כבש שלושער ב-0:3 של מנצ'סטר סיטי על וולבס; סבסטיאן האלר חזר לשחק לראשונה מאז שחלה בסרטן ועלה מהספסל להופעת בכורה בדורטמונד, שניצחה 3:4 מטורף את אוגסבורג; ברצלונה השיגה 0:1 קטן על חטאפה; וארסנל ניצחה 2:3 את יונייטד בקרב הצמרת בזכות שער בדקה ה-90.

אנגליה

מנצ'סטר סיטי - וולבס 0:3 | מה כבר לא נאמר על ארלינג הולאנד? החלוץ הנורבגי השלים שלושער קליל (40, 50 בפנדל, 54) לפני שהוחלף בדקה ה-60 על ידי חוליאן אלבארס, והעלה את מאזנו ל-25 שערים ב-19 משחקי ליגה בהם שותף. זה גם הפך אותו לשחקן שנדרשו לו הכי מעט משחקים כדי לכבוש ארבע פעמים שלושער בפרמייר-ליג (כולם בבית אגב), כשהשיא הקודם היה שייך לרוד ואן ניסטלרוי (65). אחרי קצת יותר מחצי עונה הוא כבר עקף את מלכי השערים של ארבע העונות הקודמות, כשהמטרה הבאה שלו היא לעבור את 32 השערים שכבש סאלח בעונת 2017/18. סיטי תפגוש את ארסנל במסגרת הסיבוב הרביעי של הגביע ביום שישי (22:00).
6 צפייה בגלריה
ארלינג הולאנד
ארלינג הולאנד
שובר שיאים. הולאנד
(צילום: רויטרס )
במשחקים נוספים: ארסנל - מנצ'סטר יונייטד 2:3 לידס - ברנטפורד 0:0

ספרד

ברצלונה - חטאפה 0:1 | במשחק לא מבריק, ללא רוברט לבנדובסקי המורחק, הקטלונים הצליחו לשמור על המקום הראשון ועל מאזן הספיגות המצוין בבית (שער אחד בלבד העונה בליגה) מול הקבוצה שמעולם לא ניצחה בקאמפ נואו. האורחת הייתה טובה, אך מארק אנדרה טר סטגן מנע ממנה להשיג שער עם מספר הצלות יפות. פדרי (35) עשה את ההבדל עבור צ'אבי.
לפני המשחק, ברצלונה חגגה עם אוהדיה את הזכייה בסופרקאפה, כאשר סרג'יו בוסקטס הציג את הגביע בו זכתה אחרי הניצחון המשכנע על ריאל מדריד בגמר. הקפטן גם זכה לחולצה ממוסגרת לרגל הופעתו ה-700 שהייתה בחצי גמר הסופרקופה מול בטיס, כשילדיו עלו לכר הדשא יחד איתו.
6 צפייה בגלריה
פדרי שחקן ברצלונה
פדרי שחקן ברצלונה
ניצח את המשחק. פדרי חוגג
(צילום: רויטרס)
6 צפייה בגלריה
סרחיו בוסקטס מציג את הסופרקאפה
סרחיו בוסקטס מציג את הסופרקאפה
זכה לכבוד. בוסקטס מציג את הסופרקאפה
(צילום: גטי אימג'ס )
ויאריאל - ג'ירונה 0:1 | בדקה ה-94, כאשר ג'ירונה בחיסרון מספרי בעקבות הרחקתו של סנטיאגו בואנו (79), השוער פאולו גסאניגה המשיך את ההופעה הנפלאה שלו וקלט פנדל רע של ג'רארד מורנו. כבר היה נראה ששום דבר לא ימנע את ה-0:0, אלא שפאו טורס סחט פנדל שני ודני פארחו שיגר אותו לחיבורים בדקה ה-101. ויאריאל במקום החמישי אחרי שצברה 13 נקודות מ-15 האחרונות. ג'ירונה נעצרה אחרי שישה משחקים ללא הפסד.
6 צפייה בגלריה
דני פרחו
דני פרחו
ניצח את המשחק בדקה ה-101. דני פרחו
(צילום: AFP)
במשחק נוסף: אלצ'ה - אוסאסונה 1:1

גרמניה

דורטמונד - אוגסבורג 3:4 | למרות התוצאה, הסיפור הגדול של המשחק הוא כמובן סבסטיאן האלר, שרשם בכורה רשמית במדי בורוסיה דורטמונד כשנכנס בדקה ה-62 במקום יוסופה מוקוקו. החלוץ בן ה-28 מחוף השנהב, שנרכש הקיץ מאיאקס כמחליף להולאנד, חזר למגרשים לראשונה מאז שאובחן עם סרטן האשכים לפני שישה חודשים. מאז הוא עבר שני ניתוחים וכימותרפיה, וכעת הוא שוב איתנו.
והיה גם משחק, שהיה המשך ישיר לחגיגת השערים של הבונדסליגה אתמול. ג'וד בלינגהאם כבש ראשון (29), ארנה מאייר השווה (40). ניקו שלוטרבק החזיר את היתרון עוד לפני המחצית (42), אך שוב האורחת ענתה במהירות עם שער של ארמדין דמירוביץ' (45+1). ג'יימי ביינו-גיטנס בן ה-18 עלה מהספסל בדקה ה-70 וחמש דקות לאחר מכן קבע 2:3, אך דויד צ'ולינה - שנכנס בדקה ה-76 להופעת הבכורה שלו בקבוצה - השווה בפעם השלישית (76). שתי דקות לאחר מכן, ג'יו ריינה - שגם הוא עלה מהספסל בדקה ה-70 - נעץ את המסמר האחרון. בסך הכל משחק בונדסליגה נורמטיבי.
6 צפייה בגלריה
סבסטיאן האלר
סבסטיאן האלר
מרגש: האלר עולה במקום מוקוקו
(צילום: AFP)
6 צפייה בגלריה
הנעליים של סבסטיאן האלר עם הכיתוב "פאק סרטן"
הנעליים של סבסטיאן האלר עם הכיתוב "פאק סרטן"
הנעליים של סבסטיאן האלר עם הכיתוב "פאק סרטן"
(צילום: AFP)
במשחק נוסף: מנשנגלדבאך - באייר לברקוזן 3:2

איטליה

ספציה - רומא 2:0 | זה עבר מתחת לראדר בגלל שהוא היה פצוע, אבל פאולו דיבאלה פורח העונה ברומא תחת ז'וזה מוריניו. היום הוא בישל לסטפן אל שעראווי (45) ותמי אברהם (49) והוא כבר עם שבעה שערים וארבעה בישולים ב-13 משחקי ליגה העונה. האורחת עלתה זמנית למקום הרביעי.
יובנטוס - אטאלנטה 3:3 | יומיים אחרי הבשורה על הפחתת 15 הנקודות, הביאנקונרי הראו שגם במגרש הדברים לא ממש הולכים העונה. אדמולה לוקמן כבש צמד עבור אטאלנטה (4 ו-53) וג'ואקים מיילה מצא את הרשת בין לבין (46). אצל יובה אלוף העולם אנחל די מריה כבש בפנדל (25), ארקדיוש מיליק (34) ודנילו (65) הוסיפו.
במשחק נוסף: סמפדוריה - אודינזה 1:0 מונזה - ססואולו 1:1
פורסם לראשונה: 17:53, 22.01.23