שחקני מנצ'סטר יונייטד ירדו אמש (שלישי) לחדרי ההלבשה באולד טראפורד חפויי ראש לאחר עוד שפל שירדו אליו העונה - שבקושי החלה. השדים האדומים הפסידו 3:2 בידי גלאטסראיי הטורקית, שרשמה את ניצחונה הראשון אי פעם על אדמת אנגליה, ותפסה את המקום השני בבית 1 עם ארבע נקודות, בעוד הקבוצה של אריק טן האח אחרונה כשהיא ללא נקודות אחרי שני משחקים.
אם ההפסד לבאיירן מינכן במחזור הפתיחה עוד היה מתקבל על הדעת, הפעם מדובר במפלה של ממש, כזו שמביאה עמה נתונים ושיאים שמנצ'סטר יונייטד לא העלתה על דעתה שתרשום, על אף השנים הרעות שעברו עליה בעשור האחרון.
4 צפייה בגלריה
שחקני מנצ'סטר יונייטד כריסטיאן אריקסן, ויקטור לינדלוף מאוכזבים
שחקני מנצ'סטר יונייטד כריסטיאן אריקסן, ויקטור לינדלוף מאוכזבים
שפל אחרי שפל. ויקטור לינדלוף וכריסטיאן אריקסן מאוכזבים
(EPA/PETER POWELL)
4 צפייה בגלריה
מאמן מנצ'סטר יונייטד אריק טן האח
מאמן מנצ'סטר יונייטד אריק טן האח
"ירינו לעצמנו ברגל". אריק טן האח
(EPA/PETER POWELL)
זה היה הפסדה הביתי השביעי של יונייטד ב-14 המשחקים האחרונים, זאת כשעד אותו רצף בלתי נתפס, לקח לה 96 (!) משחקים לרשום כמות דומה של הפסדים באולד טראפורד. מעבר לכך, החבורה של טן האח ספגה 18 שערים אחרי 10 משחקים בכל המסגרות, דבר שלא קרה לה מאז עונת 1966/67. קבוצת הפרמייר-ליג היחידה שספגה יותר ממנה היא שפילד יונייטד. כן, אותה אחת שחטפה 8:0 מניוקאסל.
ואם כל זה לא מספיק, ישנו הסיפור של ווילפרד זאהה. שחקן ההתקפה בן ה-30 שיחק ביונייטד בשנים 2013-2015 ולטענתו לא קיבל מעולם הזדמנות הוגנת. לפי המספרים זה מסתדר, כי הוא זכה בכל תקופתו באולד טראפורד לארבע הופעות בלבד בכל המסגרות. מאז פגש את מנצ'סטר יונייטד 11 פעמים, ואתמול סוף סוף הצליח לכבוש נגדה.
4 צפייה בגלריה
שער ה"אקספרס"
שער ה"אקספרס"
"בלגן": שער ה"אקספרס" אחרי עוד ערב איום של יונייטד
בתקשורת האנגלית החלו לצחצח את החרבות בכל הנוגע למעמדו של אריק טן האח. ההולנדי שהגיע מאייאקס והבהיר שהוא מתכוון לשנות את הצורה שבה מתנהל המועדון נקלע לסכסוך עם ג'יידון סאנצ'ו, שנראה בדרכו הבטוחה החוצה, אך כעת מסתמן כי הכיוון אליו הוא הולך הוא כמו שאר המאמנים שהיו לפניו בשנים האחרונות. "הכאב של טן האח צריך להיות עצום אחרי ההתמוטטות הקטסטרופלית של מנצ'סטר יונייטד באולד טראפורד", נכתב ב'דיילי מייל'.

ההצגה של הוילונד נהרסה

זה בכלל היה אמור להיות המשחק של רסמוס הוילונד. החלוץ הצעיר, שנרכש ב-85 מיליון ליש"ט הראה היום בדיוק למה מנצ'סטר יונייטד שילמה עבורו את הסכום הזה. הוא נגח את השער הראשון של השדים האדומים, ולאחר שגלא השוותה הוא החזיר למארחת את היתרון בשער נפלא שהגיע אחרי דהירה שלו מקו מחצית המגרש, עד הרשת. למרות ההפסד, באופ"א בחרו בו לאיש המשחק. ספק אם הוא או מישהו במנצ'סטר יונייטד מוצאים בזה נחמה.
"מנצ'סטר יונייטד קלקלה את הצמד שכבש הוילונד עם משחק הגנה שערורייתי", כתבו באנגליה. ב'אתלטיק' בכל זאת שמו דגש על ההצגה של החלוץ הדני, והחמיאו לו: "הוא מהיר וקטלני. כיף לראות אותו". ב'טיימס' הוסיפו: "הוא הולך להיות משהו מיוחד".
4 צפייה בגלריה
שחקן מנצ'סטר יונייטד רסמוס הוילונד
שחקן מנצ'סטר יונייטד רסמוס הוילונד
הרסו לו את ההצגה. רסמוס הוילונד
(EPA/PETER POWELL)
אגב, כשהגיע הוילונד לשדים האדומים, הוא הושווה לחלוצה האימתני של היריבה העירונית, ארלינג הולאנד. אתמול, הוא הפך לשחקן השני הכי צעיר בתולדות ליגת האלופות שמבקיע בשתי הופעותיו הראשונות במפעל (בגיל 20 ו-241 ימים). מי הצעיר ביותר? כמובן, ארלינג הולאנד, שעשה זאת בגיל 19 ו-73 ימים.

"ירינו לעצמנו ברגל"

מאמן מנצ'סטר יונייטד, אריק טן האח, אמר בסיום: "היינו בשליטה מלאה במשחק, וירינו לעצמנו ברגל בכל שנתנו שלושה שערים במתנה. אנחנו חייבים להגן בצורה הרבה יותר טובה. זה מתסכל שלא הצלחנו לשמור פעמיים על היתרון שהיה לנו. זה לא קל להבקיע בליגת האלופות, כך שהיינו חייבים לשמור על ריכוז, להישאר מאוחדים, ולא לספוג שערים כאלה. אנחנו גם צריכים לדעת לשמור טוב יותר על הכדור".