ישראלי שני ב-MLS. תאי בריבו חתם היום (רביעי) לשנתיים וחצי בפילדלפיה יוניון, עם אופציה לעונה נוספת והיה הישראלי השני שמשחק בליגה האמריקאית, בנוסף לגדי קינדה המשחק בקנזס סיטי. בריבו, 25, שיחק בשנתיים האחרונות בוולפסברגר, כאשר בעונה החולפת כבש 16 שערים בליגה האוסטרית ובעונה שלפני כן הבקיע 11 שערים, בנוסף לשני בישולים.
ארנסט טאנר, המנהל הספורטיבי של פילדלפיה, התייחס להחתמה של הישראלי: "בשנתיים ששיחק בליגה האוסטרית הוכיח את עצמו בריבו כחלוץ מסוכן, ואנו מצפים כי יוסיף איכות לסגל. הוא היה אחד החלוצים הטובים בליגה האוסטרית הבכירה, ואנו מאמינים כי יעזור לקבוצה להצליח. אנחנו מצפים לראות אותו משתלב ותורם כבר העונה לקדם את הקבוצה".
1 צפייה בגלריה
תאי בריבו, שחקנה החדש של פילדלפיה יוניון מה-MLS
תאי בריבו, שחקנה החדש של פילדלפיה יוניון מה-MLS
עובר לארה"ב. תאי בריבו
(מתוך האתר הרשמי של פילדלפיה יוניון)
העונה בארה"ב נמצאת כרגע בעיצומה, וצפויה לחזור מהפגרה בה נמצאת בעוד קצת פחות משלושה שבועות. פילדלפיה נמצאת כרגע במקום השלישי בקונפרנס המזרחי ב-MLS, ונותרו לה עוד 11 משחקים עד סיום העונה (ללא מפגשים נגד אינטר מיאמי של לאו מסי או קנזס סיטי בה משחק גדי קינדה), עד שיתחיל הפלייאוף. בעוד יומיים תשחק במסגרת משחקי הפלייאוף של גביע הליגה נגד די. סי יונייטד.
תאי בריבו גדל במכבי פ"ת, במדיה עלה לבוגרים ב-2017 ושיחק עם הקבוצה גם בליגת העל וגם בליגה הלאומית. ב-2021 עבר לוולפסברגר האוסטרית, בה שיחק כאמור במשך שתי עונות. בנוסף, יש לו שמונה הופעות במדי נבחרת ישראל, במהלכן כבש שלושה שערים.