וולפסברגר האוסטרית, קבוצתו של תאי בריבו, הודיעה הערב (שישי) כי חלוץ נבחרת ישראל בדרכו לארה"ב, שם אמור לעבור בדיקות רפואיות ולהצטרף לפילדלפיה יוניון מה-MLS.
בריבו בן ה-25 הוא חלק מתהליך ההצערה שעוברת הנבחרת יחד עם שחקנים כמו אוסקר גלוך, מנור סולומון, ליאל עבדה ודורון ליידנר. מאז הגיע ב-2021 לאוסטריה, הוא כבש 37 שערים ב-73 משחקים בכל המסגרות בוולפסברגר.
1 צפייה בגלריה
תאי בריבו
תאי בריבו
בדרך לארה"ב. בריבו
(צילום: עוז מועלם)
אם יחתום בפילדלפיה, הוא יהיה הישראלי השני ב-MLS כיום, אחרי גדי קינדה שמשחק בקנזס סיטי. הקבוצה מדורגת במקום השלישי בקונפרנס המזרחי ומשחקה הבא יהיה רק ב-21 באוגוסט מול דאלאס.
מי שכבר הוצג היום בקבוצה - ככל הנראה כמחליפו של בריבו - הוא מישהו מוכר לחובבי הכדורגל בארץ, מוחמד במבה, חלוצה של הפועל ראשל"צ מהליגה הלאומית בשלוש השנים האחרונות.
ההודעה של וולפסברגר האוסטרית
בריאיון שהעניק ל"ידיעות אחרונות" ו-ynet במרץ האחרון, התייחס לליגה האוסטרית: "זו ליגה בכלל לא קלה. יש תחושה שזה ככה, כי ישראלים מבקיעים בה הרבה שערים, אבל יש פה אינטנסיביות ויוצאים ממנה המון שחקנים לליגות הבכירות באירופה. זו ליגה פתוחה עם כדורגל שמח, רוצים לראות יותר שערים ופחות טקטיקה ועשרה שחקנים מאחורי הכדור. לא מסכים עם זה שמי שכובש באוסטריה נעלם אחר כך".