המשטרה בארגנטינה פתחה בחקירה בעקבות איומים על חייו ועל משפחתו של אנחל די מריה, אחד מגדולי השחקנים של הנבחרת הארגנטינאית בדור הנוכחי, ומי שהיה אחד משחקניה הבולטים במונדיאל האחרון בקטאר, בו הניפה את התואר המוזהב בתום בצורת של 36 שנה.
הקשר בן ה-36, שמשחק בבנפיקה ובעברו כיכב בריאל מדריד ופ.ס.ז', נמצא כרגע עם הנבחרת הארגנטינאית בארה"ב, שם היא מקיימת מסע משחקים. משפחתו מתגוררת ברוסאריו, שחווה בשנים האחרונות גל פשע עצום שכולל סחר בסמים ומלחמות בין מספר כנופיות.
1 צפייה בגלריה
שחקן נבחרת ארגנטינה אנחל די מריה
שחקן נבחרת ארגנטינה אנחל די מריה
איומים על חייו ועל משפחתו. אנחל די מריה
(Ira L. Black/AFP)
"המטרה של איומים מהסוג הזה היא לזרוע פחד בקרב הציבור", הסביר בכיר במשטרה המקומית. "מי ששלח את המסר המאיים ידע שזה יתפרסם בעקבות הפרופיל הציבורי של השחקן".
לפני כשנה גם הכוכב הגדול ביותר של ארגנטינה, לאו מסי, היה יעד לאיומים. צרור של לפחות 14 יריות נורה על ידי אלמונים לעבר הסופרמרקט ברוסאריו, שבבעלות משפחתה של אנטונלה, אשתו של ליאו מסי. לפני שנמלטו הותירו אחריהם העבריינים פתק למסי, יליד העיר, ובו נכתב: "מסי אנחנו מחכים לך, חבקין (ראש העיר של רוסאריו) הוא גם סוחר סמים, הוא לא הולך לעזור לכם".
כל זה קורה אחרי שרק בתחילת השנה שעברה חזרו שחקני נבחרת ארגנטינה למדינה עם גביע העולם וזכו לכבוד של מלכים. הזכייה של לאו מסי וחבריו איחדה את המדינה, שחוותה לא מעט קשיים.