גם ברחבי אירופה נערכו היום (רביעי) מחזורים בליגות הגדולות, שמנסות להספיק כמה שיותר משחקים לפני גביע העולם בעוד 11 ימים. באיטליה, אינטר עלתה למקום הרביעי עם 1:6 גדול על בולוניה. אטאלנטה הופתעה כשהפסידה ללצ'ה ופספסה הזדמנות להיצמד למילאן שבמקום השני.
באנגליה לא התקיימו משחקי פרמייר-ליג אך נערכו משחקי הסיבוב השלישי בגביע הליגה. בספרד, אתלטיקו מדריד ממשיכה להראות רע והפעם ירדה מנוצחת בידי מאיורקה. סביליה ממשיכה לשקוע עם הפסד ביתי לריאל סוסיאדד במשחק סוער בו הורחקו לה שני שחקנים, והיא עלולה לרדת מחר מתחת לקו האדום, שיריבותיה לתחתית תשחקנה.
4 צפייה בגלריה
שחקן אינטר פדריקו דימרקו
שחקן אינטר פדריקו דימרקו
שחקן אינטר פדריקו דימרקו
(Getty Images)

איטליה

אינטר - בולוניה 1:6 | הנראזורי שבו לנצח לאחר ההפסד בדרבי ד'איטליה ליובנטוס, ועשו זאת בענק. מי זוכר שהאורחת עוד הוליכה בדקה ה-22, משער של חרלמפוס ליקויאניס. אדין דזקו השווה ארבע דקות בלבד לאחר מכן, כאשר פדריקו דימרקו (36) ולאוטרו מרטינס (42) דאגו ליתרון נוח עד ההפסקה. במחצית השנייה דימרקו השלים צמד (48), והקאן צ'להאנולו (59) ורובין גוסנס (76) הצטרפו גם הם לחגיגה. בזכות השישייה אינטר דילגה מעל אטאלנטה, והיא כעת במקום הרביעי.
לצ'ה - אטאלנטה 1:2 | הקבוצה של ז'אן פיירו גאספריני מאבדת גובה, ולאחר ההפסד למוליכה נאפולי במחזור הקודם, היא יורדת מנוצחת בפעם השנייה ברציפות והפער מהפסגה עומד כעת על 11 נקודות. פדריקו בסקירוטו העלה את המארחת ליתרון בדקה ה-27, ושתי דקות לאחר מכן פדריקו די פרנצ'סקו קבע 0:2 ללצ'ה. דובאן ספאטה הספיק עוד לצמק לפני ההפסקה (40), אך אטאלנטה לא הצליחה להשיג את שער השוויון במחצית השנייה ופספסה הזדמנות להיצמד למילאן שבמקום השני. לצ'ה לעומת זאת קוטעת רצף של שישה משחקים בסרייה A ללא ניצחון, ופתחה פער של חמש נקודות מהקו האדום.
תוצאות נוספות: ססואולו - רומא 1:1 פיורנטינה - סלרנטינה 1:2 טורינו - סמפדוריה 0:2
4 צפייה בגלריה
שחקני מנצ'סטר סיטי חוגגים
שחקני מנצ'סטר סיטי חוגגים
שחקני מנצ'סטר סיטי חוגגים עלייה לשמינית גמר גביע הליגה
(Getty Images)

גביע הליגה האנגלי

מנצ'סטר סיטי - צ'לסי 0:2 | האלופה עם ניצחון רביעי רצוף בכל המסגרות, ממשיכה לשמינית הגמר על חשבון הבלוז, סופרים הפסד שני ברציפות. לאחר מחצית ראשונה מאופסת ריאד מחרז העלה את סיטי ליתרון בדקה ה-53, כאשר ג'וליאן אלבארס הכפיל חמש דקות לאחר מכן והוציא את האוויר מהמפרשים של צ'לסי.
ארסנל - ברייטון 3:1 | הפתעה לא קטנה באצטדיון האמירויות. כשהיא בעונה נהדרת ומוליכה את טבלת הפרמייר-ליג תוך כדי ניצחונות משכנעים, ארסנל פישלה והודחה מהמשך משחקי גביע הליגה. התותחנים עלו ליתרון משער של אדי נקטייה (20), אך דני וולבק איזן מהנקודה הלבנה שבע דקות לאחר מכן. במחצית השנייה קארו מיטומה (58) קבע מהפך מפתיע וטאריק לאמפטיי הימם את היציעים עם השלישי (71).
תוצאות נוספות: ליברפול - דרבי קאונטי 0:0 (ליברפול עלתה בפנדלים) ניוראסל - קריסטל פאלאס 0:1 נוטיגהאם פורסט - טוטנהאם 0:2 ווסטהאם - בלקברון 2:2 (בלקבורן עלתה בפנדלים)
4 צפייה בגלריה
שחקן אוניון ברלין פול סגווין
שחקן אוניון ברלין פול סגווין
אוניון ברלין ממשיכה לאבד נקודות. פול סגווין
(AFP)

גרמניה

אוניון ברלין - אוגסבורג 2:2 | הקבוצה של אורס פישר שוב לא מנצחת, ולאחר שעד לפני שבועיים הוליכה את טבלת הבונדסליגה - רואה אוניון ברלין את באיירן שבפסגה במרחק של ארבע נקודות. זה התחיל טוב מבחינת המארחת, כאשר שראלדו בקר העלה אותה ליתרון כבר בדקה ה-7, אך פלוריאן נידרלכנר השווה כעבור שתי דקות בלבד. קווין בהרנס החזיר את היתרון לאוניון בדקה ה-22, אך שוב היה זה נידרלכנר שאיזן (39). במחצית השנייה הפעילה אוניון לחץ כבד על שער האורחת, אך לא הצליחה לכבוש וסופרת נקודה בודדת בשני המחזורים האחרונים.
תוצאות נוספות: פ.צ. קלן - באייר לברקוזן 2:1 איינטרכט פרנקפורט - הופנהיים 2:4 ( הופנהיים ללא דאבור הפצוע) ר.ב. לייפציג - פרייבורג 1:3
4 צפייה בגלריה
שחקן אתלטיקו מדריד אנטואן גריזמן
שחקן אתלטיקו מדריד אנטואן גריזמן
אתלטיקו מדריד ממשיכה להראות רע. אנטואן גריזמן
(EPA)

ספרד

מאיורקה - אתלטיקו מדריד 0:1 | הקולצ'ונרוס שוב נראו טוב וסופרים כבר חמישה משחקים ללא ניצחון בכל המסגרות ונקודה בודדת בשלושה מחזורי הליגה האחרונים בספרד. השחקנים של דייגו סימאונה שוב לא נראו טוב, ולמרות שהחזיקו יותר בכדור, הייתה זו המארחת שעלתה ליתרון משער של ודאט מוריקי הקוסוברי (16). אתלטיקו הצליחה להשוות חמש דקות לאחר מכן, אך השער שכבש אלברו מוראטה נפסל בהתערבות ה-VAR בשל נבדל. מאיורקה שמרה על היתרון עד הסיום ועלתה עד המקום החמישי במרחק חמש נקודות בלבד מאתלטיקו, שירדה למקום השישי.
תוצאות נוספות: סביליה - ריאל סוסיאדד 2:1 אלמריה - חטאפה 0:1 אספניול - ויאריאל 1:0
פורסם לראשונה: 23:50, 09.11.22