אחד מסיפורי הכדורגל הגדולים של השנה נרשם דווקא בליגה החובבנית באנגליה. צמד הכוכבים ההוליוודים, ראיין ריינולדס ("דדפול") ורוב מקלהני ("פילדלפיה זורחת"), רכשו את רקסהאם הוולשית והעלו אותה לליגה הרביעית - בעונה דרמטית שכל הממלכה עקבה אחריה בשקיקה.
נראה שההצלחה של השניים גרמה גם לחברם הקרוב, דוויין ג'ונסון, הידוע גם בכינויו "דה רוק", לפזול לעבר הכדורגל האנגלי. על-פי דיווחים שונים, מתאבק ה-WWE האגדי שהפך לשחקן מצליח וכיכב, בין השאר בסרטי "מהיר ועצבני", מעוניין לרכוש את סאות'נד יונייטד מהנשיונל-ליג - הליגה החמישית בכדורגל האנגלי.
2 צפייה בגלריה
דוויין ג'ונסון
דוויין ג'ונסון
יצטרף לחבריו? ג'ונסון
(צילום: Beatriz Velasco / gettyimages)
אל ג'ונסון עשוי להצטרף גם שחקן הקולנוע האנגלי ריי ווינסטון, שמעוניין להיכנס לפרויקט כדי שהשניים יהפכו, אם וכאשר, לגרסה משודרגת של ריינולדס ומקלהני. הדיווחים מגיעים אחרי שיו"ר המועדון, רון מרטין, הודיע במרץ האחרון כי הוא מעוניין למכור אותו וכבר יצר קשר עם חברת ההפקה של ג'ונסון.
מרטין גם יודע ששמו של ג'ונסון, לו יש כיום 381 מיליון עוקבים באינסטגרם ו-17 מיליון בטוויטר, תעזור למועדון גם מבחינה כלכלית. המועדון עשוי להיעלם מהמפה לאחר שיש לו עד ה-12 ביולי לשלם חובות בסך 250 אלף פאונד לרשויות. רק לאחרונה ניצל מפירוק הליכים, אך הוא חייב לשחקנים ולעובדי המועדון את משכורות של חודשי מרץ ואפריל שעדיין לא שולמו.
2 צפייה בגלריה
רקסהאם ראיין ריינולדס רוב מקלהני
רקסהאם ראיין ריינולדס רוב מקלהני
ריינולדס ומקלהני חוגגים את העלייה של רקסהאם לליגה הרביעית
(צילום: Oli SCARFF / AFP)
בניגוד לרקסהאם, לה יש סוג של עבר מפואר עם קדנציה קצרה בגביע המחזיקות האירופי בשנות ה-70 של האלף הקודם, בעקבות זכייה בגביע הוולשי, ו-87 עונות ב"פוטבול-ליג", סאות'נד מעולם שיחקה בליגה הבכירה. למעשה עונת השיא שלה נרשמה ב-1991/92 אז סיימה במקום ה-12 בליגת המשנה באנגליה.