בספרד ואנגליה מתחילים להתכונן כבר מעכשיו לקרב הענקיות בין מנצ'סטר סיטי וריאל מדריד, לאחר שהשתיים הוגרלו זו נגד זו ברבע גמר ליגת האלופות, בדומה לשנה שעברה ולשלוש מתוך ארבע השנים האחרונות.
בעונה שעברה הסיטיזנס חזרו עם 1:1 מהסנטיאגו ברנבאו, ובגומלין הביסו 0:4 את הקבוצה של אנצ'לוטי בתום קונצרט גדול, והמשיכו על הדרך לעבר זכייה ראשונה בתולדותיהם במפעל. בעונה שלפני כן, האנגלים גם כבשו רביעייה במשחק הבית, אך אז זה היה 3:4, שלא הספיק בגומלין - בו ניצחה ריאל 1:3 בתום הארכה והמשיכה לגמר בו ניצחה את ליברפול והניפה את הגביע בפעם ה-14 (שיאנית הזכיות במפעל).
2 צפייה בגלריה
מנצ'סטר סיטי ריאל מדריד הולאנד
מנצ'סטר סיטי ריאל מדריד הולאנד
המפגש הרביעי בחמש השנים האחרונות ביןמנצ'סטר סיטי לריאל מדריד. הולאנד
(צילום: Paul ELLIS / AFP)
ב'אס', המזוהה עם ריאל מדריד, שוחחו עם מאמן סיטי, פפ גווארדיולה לקראת המפגש המסקרן (המשחק הראשון יתקיים ב-9 באפריל והגומלין ב-17 באפריל. "המפגשים בין שתי הקבוצות בליגת האלופות הפכו למסורת", אמר פפ. "זה נראה כאילו לא הייתה שום אפשרות אחרת מבחינתנו מלבד התמודדות עם ריאל, שהיא המלכה של אירופה. אני מקווה שנגיע בכושר טוב".
המאמן נשאל על מצבו הבריאותי של דה בריינה, שלא נכלל בסגל של נבחרת בלגיה לקראת משחקי הידידות מול אירלנד ואנגליה, מאחר שאינו כשיר: "נכון לעכשיו הוא לא יכול לשחק. הוא שיחק באנפילד נגד ליברפול למרות שלא היה במצב אידיאלי. המצב שלא משתפר. שוחחתי עם מאמן נבחרת בלגיה ואני מאוד מעריך את ההחלטה שלו לא לסכן את דה בריינה. שנינו הסכמנו שהוא צריך לנוח".
מי שעלול לא להיות כשיר להתמודדות עם ריאל בעוד חודש הוא השוער אדרסון, שנפצע במהלך המשחק נגד ליברפול והוחלף. "הוא מחלים כרגע, אנחנו מקווים שהוא יהיה כשיר אחרי שיקבל קצת מנוחה בזמן פגרת הנבחרות", אמר פפ על שוערו. "הוא לא ישחק מחר נגד ניוקאסל, ואני מאמין שיהיה לו מספיק זמן לנוח עד המפגש עם ריאל. אני מקווה שהוא יהיה בסדר עד אז".
2 צפייה בגלריה
גווארדיולה
גווארדיולה
"ריאל המלכה של אירופה". גווארדיולה
(צילום: AP Photo/Rui Vieira)

אנצ'לוטי בונה על קורטואה ומיליטאו

גם בריאל מתחילים להתכונן כבר מעכשיו למשחק הראשון נגד סיטי בעוד חודש וארבעה ימים. הבלאנקוס יתמודדו מחר (17:15) נגד אוסאסונה במסגרת הליגה.
המאמן, קרלו אנצ'לוטי, לא מקל ראש ביריבה מחר, אך גם הוא חושב על הסיטיזינס, ומקווה כי השוער הבכיר של הקבוצה, טיבו קורטואה, ואדר מיליטאו - שקרעו את הרצועה הצולבת בברך בתחילת העונה ונעדרו לתקופה ארוכה - יחלימו ויוכלו לחזור בזמן למפגש עם אלופת אירופה.
"התכנית כרגע היא שטיבו קורטואה ואדר מיליטאו יחזרו לשחק בסוף החודש מול מנצ'סטר סיטי", אמר אנצ'לוטי. "נדע בהמשך אם אכן זה יקרה, אני אופטימי".
האיטלקי נשאל אם יש בו רצון לנקום בסיטי על התבוסה וההדחה בעונה שעברה: "אין כאן עניין של נקמה. אנחנו רוצים לעלות לחצי הגמר. המטרה היא לזכות בליגת האלופות, וכדי להשיג את זה - צריך לנצח את הקבוצות הכי טובות. סיטי היא הפייבוריטית לזכות, וזה יהיה משחק קשה".