פ.ס.ז' צפויה להבטיח הערב (שבת, 22:00) רשמית את זכייתה באליפות צרפת. כשנותרו שני מחזורים לסיום העונה, הפריזאים מוליכים בפסגה על לאנס ב-6 נקודות וזקוקים לתיקו במשחק החוץ שלהם בשטרסבורג או למעידה של הסגנית מול אז'קסיו כי להפוך את העניין, אם תרצו, לסגור סופית.
על-פי כל הדיווחים האחרונים, יהיה זה גם משחקו הלפני אחרון של מסי בליגה הצרפתית לפני המעבר שלו לברצלונה או אל-הילאל הסעודית, שתי קבוצות שכבר הצהירו רשמית שיעשו הכל כדי להחתים אותו. "הפרעוש", שסובל מהקנטות בשבועות האחרונים מצד אוהדי קבוצתו, גם צפוי לפתוח בהרכב פ.ס.ז' - דבר שדי מפחיד את מאמן שטרסבורג, פרדריק אנטונטי.
2 צפייה בגלריה
לאו מסי
לאו מסי
"מר כדורגל". מסי
(צילום: REUTERS/Stephanie Lecocq)
"עבורי הוא מר כדורגל", אמר אנטונטי במסיבת העיתונאים לפני המשחק. "הוא נושם כדורגל. זה נכון שהוא הולך קצת במגרש לאחרונה, אבל גם בהליכה - הוא יודע כדורגל טוב יותר מכולם". אנטונטי גם שיבח את פ.ס.ז': "כשאני מסתכל על הקבוצה הזו, פשוט כיף לראות אותה משחקת. אנחנו נשחק מולה בלי לחשוש וננסה להפתיע".
גם מאמן פ.ס.ז', כריסטוף גאלטייה, ביקש מהעיתונאים לתת יותר כבוד לארגנטינאי: "אני לא עושה השוואות לעומת העונה שעברה, אבל יש לו כמה סטטיסטיקות מאוד מעניינות השנה. בין אם במונחים של שערים, בישולים או בנוכחות שלו על המגרש. אני שומע את ההערות והביקורות על לאו, אבל אם הייתה לך עונה כמו שלו - אז אי אפשר להתלונן. על אחת כמה וכמה עם העובדה שהוא זכה באמצע בגביע העולם עם ארגנטינה. אני חושב שללאו יש בהחלט עונה טובה מאוד עם פ.ס.ז'".
2 צפייה בגלריה
לאו מסי
לאו מסי
שלום לפני אחרון לליגה הצרפתית? מסי
(צילום: Anne-Christine POUJOULAT / AFP)
עוד מישהו שפרגן למסי ביממה האחרונה הוא נשיא בארסה, ז'ואן לאפורטה, שמצהיר שוב ושוב על רצונו לראות את הכוכב שב לקאמפ נואו. בראיון לעיתון "ספורט", אמר: "מסי הוא הטוב בהיסטוריה. עבורי, מדובר בשילוב בין קרויף ומראדונה. כשהוא יצא מלה מאסיה, הוא היה כמו המשיח".
אגב, כדי לשכנע את מסי לחזור לברצלונה, במועדון - כך דווח אתמול - מנסים להחתים גם את חברו בנבחרת ארגנטינה, אנחל די מריה, שלא ימשיך ביובנטוס. לפי הדיווח בספרד, עזיבת די מריה את הקבוצה מטורינו היא סופית, ובארסה תהנה מכך מאחר והוא בדיוק מסיים חוזה ויוכל להגיע בחינם.