אתמול (רביעי), לצד הזכייה של יובנטוס בסופרקאפ האיטלקי, היה איש אחד על הדשא שחגג תואר נוסף: כריסטיאנו רונאלדו, שהבקיע את השער הראשון ב-0:2 על נאפולי אמש, הפך לגדול הכובשים בהיסטוריה כשהגיע ל-760 שערים במשחקים רשמיים בקבוצה ובנבחרת.
הפורטוגלי לא התייחס להישג האישי בסיום, ולאחר המשחק אמר: "זה היה ניצחון קשה שהעלה לנו את הביטחון. אנחנו צריכים להראות בליגה גישה אחרת ממה שהראינו בהפסד לאינטר (2:0). מילאן ואינטר קבוצות חזקות, אבל יש עוד דרך ארוכה. אנחנו עדיין יכולים לזכות בסקודטו, זה יהיה מרוץ ארוך, אבל זה אפשרי".
3 צפייה בגלריה
רונאלדו חוגג
רונאלדו חוגג
רונאלדו אתמול בשיא החגיגות
(צילום: AP)
מתוך עמוד האינסטגרם של כריסטיאנו רונאלדו
בפוסט שהעלה לאחר מכן לרשת פרגן רונאלדו בעיקר לקבוצה: "מאוד שמח על התואר הרביעי שלי באיטליה, חזרנו! זאת יובה שאנחנו אוהבים, זאת הקבוצה שאנחנו סומכים עליה, והרוח הזאת תוביל אותנו לניצחונות שאנחנו רוצים".
רונאלדו, כאמור, שבר אתמול את השיא שהחזיק עד עכשיו יוזף ביצאן. האוסטרי-צ'כוסלובקי הלך לעולמו בדצמבר 2001 אחרי שהבקיע 759 שערים בקריירה שלו שנמשכה מ-1928 עד 1955.
3 צפייה בגלריה
כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו
מעל כולם
(צילום: רויטרס)
3 צפייה בגלריה
כריסטיאנו רונאלדו חוגג את גביע האלופות החמישי שלו
כריסטיאנו רונאלדו חוגג את גביע האלופות החמישי שלו
450 שערים בריאל מדריד
(צילום: רויטרס)
הסטטיסטיקה של הפורטוגלי לאורך הקריירה היא כזאת: הוא כבש חמישה שערים במדי ספורטינג ליסבון, הוסיף 118 כיבושים במדי מנצ'סטר יונייטד, 450 בריאל מדריד ו-85 עד כה במדי יובנטוס. במדי נבחרת פורטוגל כבש 102 שערים נוספים, וכל זה כשהוא נמצא שבועיים לפני חגיגות יום הולדתו ה-36.
בספורטינג ליסבון זוכרים את השער הראשון, 7 באוקטובר 2002