משחקי חג המולד באנגליה נמשכים ואחרי הניצחון של ליברפול בשישי וה-0:2 של ברנטפורד מול ווסטהאם החלשה, היום (שבת) אנחנו מקבלים שישה משחקים בפרמייר ליג. מנצ'סטר יונייטד הצליחה לנצח 0:1 את וולבס בחוץ וארסנל גברה 2:4 בחוץ על ברייטון והגדילה את הפער בפסגה לשבע נקודות אחרי שמנצ'סטר סיטי (1:1 מול אברטון) וניוקאסל (0:0 נגד לידס) לא הצליחו לנצח.
2 צפייה בגלריה
מרטין אודגור שחקן ארסנל
מרטין אודגור שחקן ארסנל
ניצחון ליגה חמישי ברציפות, שער ובישול ופער של שבע בפסגה. אודגור חוגג עם ווייט
(צילום: EPA)

ברייטון - ארסנל 4:2

התותחנים עם ניצחון ליגה חמישי ברציפות, עם 14 ניצחונות ב-16 מחזורים העונה והכי חשוב: עם פער של שבע נקודות בצמרת הפרמייר ליג אחרי שגם מנצ'סטר סיטי וגם ניוקאסל לא הצליחו לנצח.
התותחנים עלו ליתרון כבר אחרי דקה ושש שניות משער של בוקאיו סאקה מקרוב. זה שער החוץ המוקדם ביותר שארסנל כבשה בליגה מאז מאי 2013. מרטין אודגור כבש את השני בדקה ה-39 עם בעיטה חכמה מאוד אחרי ריבאונד וכדור שחזר אליו מההגנה. אדי אנקטייה, שכבש ב-1:3 מול ווסטהאם, שוב מצא את הרשת ועשה את זה בדקה ה-47. גבריאל מרטינלי פרץ משמאל ובעט מזווית קשה, השוער רוברט סאנצ'ס הדף לא מספיק טוב ואנקטייה בעט מקרוב פנימה את ה-0:3. ברייטון הצליחה לצמק בדקה ה-65 משער של קאורו מיטומה, שקבע 1:3. מרטינלי כבש בעצמו את הרביעי של ארסנל בדקה ה-71: מרטין אודגור שלח כדור ענק אל הברזילאי, שפרץ קדימה ובעט פנימה את ה-1:4. איבן פרגוסון הצליח לצמק בדקה ה-77 אחרי טעות גדולה נוספת של וויליאם סאליבה וזה 2:4. מיטומה הוסיף עוד אחד בדקה ה-89 מצד שמאל עם רגל ימין אל הפינה, אבל השער נפסל בשל נבדל.
2 צפייה בגלריה
מרקוס רשפורד שחקן מנצ'סטר יונייטד
מרקוס רשפורד שחקן מנצ'סטר יונייטד
כבש פעמיים, אבל השער השני נפסל בגלל נגיעת יד. רשפורד
(צילום: רויטרס)

וולבס - מנצ'סטר יונייטד 1:0

השדים האדומים עם ניצחון שלישי ברציפות והם ממשיכים להתבסס ברביעייה הראשונה. וולבס, מנגד, עם הפסד שלישי בארבעת המחזורים האחרונים ובמקום ה-18 שמתחת לקו האדום. מרקוס רשפורד כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-76 אחרי בישול של ברונו פרננדש וסידר לאריק טן האח ניצחון נוסף. רשפורד כבש אחד נוסף בדקה ה-84, אבל הוא נפסל בשל נגיעת יד של החלוץ. רשפורד, אגב, נכנס בפתיחת המחצית השנייה וכבש שער 12 שלו כמחליף בפרמייר ליג. רק אולה גונאר סולשיאר (17) וחאבייר הרננדס, צ'יצ'אריטו (14), כבשו יותר ממנו עבור יונייטד אחרי שעלו מהספסל. החלוץ פתח את המשחק על הספסל בשל "בעיית משמעת".

ניוקאסל - לידס 0:0

המג'פייז עם 34 נקודות ופספסו הזדמנות להיצמד למנצ'סטר סיטי, לה יש גם משחק חסר לעומתה.
* בספרד, ריאל סוסיאדד ניצחה 0:2 את אוסאסונה, ויאריאל חזרה מפיגור ל-1:2 נגד ולנסיה.
פורסם לראשונה: 16:23, 31.12.22